Lesbische en bi twintigers

24-03-2017 10:47 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben niet zo van apps als tinder e.d. maar ik zou het wel leuk vinden om in contact te komen met meiden van mijn leeftijd die ook lesbisch of bi zijn. Soms lijkt het alsof ik de enige op deze aardbol ben die niet in het hetero hokje past haha :p



Xx
Viva is geen datingsite
Alle reacties Link kopieren
Het is hier iig geen dating site. Ga naar een gay bar als je niet online wil?
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Nouja, contact zoeken is toch niet meteen dating? En niet iedere stad of dorp heeft een gay bar. En niet iedere gay bar wordt bezocht door vrouwen. En zo makkelijk is het nou ook weer niet om naar een (gay)bar te gaan waar je niemand kent.



Heb je de app Her al geprobeerd? Is iets meer gericht op community ipv dating. Check ook meetup.com voor activiteiten in je buurt.



En nee, je bent zeker niet de enige. Het is gewoon even lastig om de eerste contacten op te doen :-)
quote:desimar schreef op 24 maart 2017 @ 11:22:

Nouja, contact zoeken is toch niet meteen dating? Contact zoeken niet. Contact zoeken als alternatief voor Tinder wel.
Alle reacties Link kopieren
Forums zoals Letsbeopen.com of openminded.nu iets?
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoelde het niet om hier een sexdate of nieuwe relatie te vinden... Gewoon meiden die ook zin hebben om eens samen te gaan stappen ergens ofzo. Ik zou niet weten waar ik zou moeten gaan stappen en ik ga liever niet alleen ;)
Als je dit Viva forum weet te vinden, kun je er ook binnen een half uur achter komen waar je kunt gaan stappen/ daten/ anderszins ontmoeten.



Dus dat is een beetje doorzichtig
Alle reacties Link kopieren
Nou, lekker gezellig hier..
Ok, probeer



- Vrouw/ Vrouw

- de Femfusion (op sterven na dood, maar toch)

- de Zij aan Zij

- roze vrouwenweekend

- FlevoVuur

- bezoek de roze maandag/ woensdag

- ga fietsen met Stuurloos

- ga wandelen met de club van Damespad



Zie hier. Binnen vijf minuten gevonden
quote:Miss92 schreef op 24 maart 2017 @ 17:58:

Ik bedoelde het niet om hier een sexdate of nieuwe relatie te vinden... Gewoon meiden die ook zin hebben om eens samen te gaan stappen ergens ofzo. Ik zou niet weten waar ik zou moeten gaan stappen en ik ga liever niet alleen ;)Waarom zouden ze bi of lesb'is moeten zijn om ergens te gaan stappen? Denk idd niet dat je het hier gaat vinden haha
Alle reacties Link kopieren
Waar woon je miss92? Stuur anders even een prive berichtje?
Alle reacties Link kopieren
Dit is het subforum contact, miss92 zoekt (vriendschappelijk) contact dus zie het probleem niet.



Miss92, ik kan je geen berichtje sturen, daarvoor moet je je instellingen wijzigen, maar ik hoor graag van je.
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Als je wilt mag je mij ook een berichtje sturen! Ik wilde jou eigenlijk een privébericht sturen, maar dit lukte niet.
Alle reacties Link kopieren
Miss92 schreef:
24-03-2017 10:47
Hoi allemaal,



Ik ben niet zo van apps als tinder e.d. maar ik zou het wel leuk vinden om in contact te komen met meiden van mijn leeftijd die ook lesbisch of bi zijn. Soms lijkt het alsof ik de enige op deze aardbol ben die niet in het hetero hokje past haha :p



Xx
Gwn ff een vraagje hoe oud ben je?
Alle reacties Link kopieren
Hoi @Miss95

Je bericht is al van een tijd geleden. Ik ben benieuwd of je je weg gevonden hebt.

Als aanvulling nog op het prachtige lijstje van @Dymphnatam hier nog een tip voor als je irl andere lesbische meiden/vrouwen (25+) wilt ontmoeten:

Poink organiseert activiteiten voor lesbische (LGBTQI) vrouwen. Meeste in regio Arnhem-Nijmegen. Je kunt Poink volgen op facebook via poink.arnhemnijmegen. Ze hebben ook een website, maar die is op dit moment niet up-to-date.

groetjes,
Alle reacties Link kopieren
HOi @Miss95,

Hoe lukt het om in contact te komen met andere vrouwen die lesbisch of biseksueel zijn?

Kijk ook eens op www.poink.info
Poink organiseert activiteiten voor vrouwen die van vrouwen houden (vanaf 25 jaar).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven