Leuk meisje gesproken op haar werk.

16-11-2015 20:52 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Reeds kwam ik een superleuke meid (circa 18 jaar of 19) op haar werk bij Big Bazar in Amsterdam.



Ik, 21 jarige jongen, sprak toen uitgebreid en super gezellig met haar over van alles nog wat. Zij heel aantrekkelijk, gezellig, leuk en knap. Nou heb ik nochtans, stom, niet eens gevraagd of we samen wat leuks kunnen doen een keer. Zoals wat drinken voor vriendschap en noem maar op.



Als jij dat meisje bent, laat je dan wat van je horen haha. Een leuke vriendschap zou fantastisch zijn en we hebben dingen met elkaar gemeen, dus ja. :-)



Groetjes!



Dit gebeuren was onlangs op meen ik begin oktober jongstleden.
Dit is geen zoek-en-vind site. Je weet toch waar ze werkt? Dan ga je nog een keer terug om haar alsnog uit te vragen.
Alle reacties Link kopieren
Goh, die reeds toch. En dat met nochtans nog wel. Gelukkig was het jongstleden meen ik.

Wauw zeg. Je beleeft nog es wat!
...
Alle reacties Link kopieren
Jeumig, zeg, dan ga je toch drie keer in de week iets onzinnigs kopen daar totdat je de moed hebt opgevat om haar mee uit te vragen? Dit vind ik zo suf, als je gewoon weet waar je haar kunt vinden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 16 november 2015 @ 20:55:

Goh, die reeds toch. En dat met nochtans nog wel. Gelukkig was het jongstleden meen ik.

Wauw zeg. Je beleeft nog es wat!
Nu maar hopen dat ze niet dagelijks met mannen van rond de 20 praat, dan weet ze niet meer wie jij bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bibi1973 schreef op 16 november 2015 @ 20:56:

Nu maar hopen dat ze niet dagelijks met mannen van rond de 20 praat, dan weet ze niet meer wie jij bent.Ik denk nochtans dat hij ambetant met zijn taalgebruik significant op zou kunnen vallen.
...
Alle reacties Link kopieren
Hoe schattig
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 16 november 2015 @ 20:55:

Goh, die reeds toch. En dat met nochtans nog wel. Gelukkig was het jongstleden meen ik.

Wauw zeg. Je beleeft nog es wat! Roosje toch, weet je niet wat nochtans betekend? Had je beter moeten opletten op school. ;)



Mensen, dit reactie is bestemd voor mensen die óf fatsoenlijk kunnen reageren óf, het liefst, voor dat meisje hihihi :p
Alle reacties Link kopieren
Neem het ook met een korreltje zou lieve menschen
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 november 2015 @ 20:56:

Jeumig, zeg, dan ga je toch drie keer in de week iets onzinnigs kopen daar totdat je de moed hebt opgevat om haar mee uit te vragen? Dit vind ik zo suf, als je gewoon weet waar je haar kunt vinden. Lieve schat, dank voor die tip! Ik zal me best doen.



groetjessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Brrr, een man die hihi zegt, dat vind ik niet aantrekkelijk hoor.
quote:vm2011@live.nl schreef op 16 november 2015 @ 21:07:

[...]

Roosje toch, weet je niet wat nochtans betekend? Had je beter moeten opletten op school. ;)



Mensen, dit reactie is bestemd voor mensen die óf fatsoenlijk kunnen reageren óf, het liefst, voor dat meisje hihihi :p

Weet jij wel wat nochtans betekent? Je hebt echt, eh... heel bijzonder taalgebruik zeg maar. De laatste zin van je OP loopt echt voor geen meter. Niet met van die dure woorden smijten als je geen fatsoenlijke zinnen kunt bouwen. Ik zou daar echt compleet op afknappen.



Waarom ben je nog niet teruggegaan naar die Big Bazar?
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 16 november 2015 @ 20:54:

Dit is geen zoek-en-vind site. Je weet toch waar ze werkt? Dan ga je nog een keer terug om haar alsnog uit te vragen.Hahaha zo logisch... de kans dat je haar hier vindt is zo klein, nog niet eens gedacht om terug te gaan naar haar werk hahaha
Dat riep Sjef van Oekel vroeger altijd; Reeds.

Ik word echt oud...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 16 november 2015 @ 20:58:

[...]



Ik denk nochtans dat hij ambetant met zijn taalgebruik significant op zou kunnen vallen. Meer, meer!
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Alle reacties Link kopieren
quote:vm2011@live.nl schreef op 16 november 2015 @ 21:07:

[...]

Roosje toch, weet je niet wat nochtans betekend? Had je beter moeten opletten op school. ;)



Mensen, dit reactie is bestemd voor mensen die óf fatsoenlijk kunnen reageren óf, het liefst, voor dat meisje hihihi :pBetekenT en deze reactie. En hihi zou verboden moeten worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:vm2011@live.nl schreef op 16 november 2015 @ 21:07:

[...]

Roosje toch, weet je niet wat nochtans betekend? Had je beter moeten opletten op school. ;)



Mensen, dit reactie is bestemd voor mensen die óf fatsoenlijk kunnen reageren óf, het liefst, voor dat meisje hihihi :pDoe dit nooit meer!!! Dat gehihi door een man is zo'n afknapper. Je bent toch een man, geen meutje?
Alle reacties Link kopieren
quote:vm2011@live.nl schreef op 16 november 2015 @ 21:12:

[...]

Lieve schat, dank voor die tip! Ik zal me best doen.



groetjessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssMallerd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Oooooh wat leuk.

Hier ben je dus!!
Alle reacties Link kopieren
quote:vm2011@live.nl schreef op 16 november 2015 @ 21:07:

[...]

Roosje toch, weet je niet wat nochtans betekend? Had je beter moeten opletten op school. ;)

voor dat meisje hihihi :p

Jij bent en passent en plein puclic ridicuul en echt niet al te nozel hè?

Hihihaha p: p: qqpp::



Als dat meisje meeleest is ze nu hoogstwaarschijnlijk hilarisch ironisch nochtans patstellend op je afgeknapt.

Denk ik.
...
Er zitten (naar ik weet) 7 big bazar's in Amsterdam. En begin oktober, dat is anderhalve maand geleden. Weet je hoeveel meisjes van 18/19 er in die 7 big bazar's werken? En hoeveel mensen zij op één dag in de winkel spreken? Laat staan in anderhalve maand?



Het is een heel lief idee zo, maar met zulke summiere informatie herkent helemaal niemand zich hierin.
Alle reacties Link kopieren
En je e-mail als nick, zodat andere 18/19 jarige meisjes je ook kunnen mailen...voor vriendschap hihihi
Alle reacties Link kopieren
quote:ciambella schreef op 16 november 2015 @ 22:33:

En je e-mail als nick, zodat andere 18/19 jarige meisjes je ook kunnen mailen...voor vriendschap hihihi

Dit.

Over het paard getilde vieskees.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik zag wat raars in zijn profiel: lid sinds 1 januari 1970. Toen was er nog niet eens internet en bovendien was hij nog niet eens geboren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven