Leuke gezellige meiden Rotterdam

26-09-2014 14:43 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Nadat er wat contacten met vriendinnen zijn verwaterd ivm interesses, relaties etc, lijkt het me leuk om nieuwe mensen te leren kennen in omgeving Rotterdam.

Zelf ben ik 24 jaar, werk in de zorg en vind het leuk om gezellige dingen te doen zoals ergens iets drinken, lekker eten, naar de film, winkelen of de natuur in om te wandelen/fietsen.

Ik ben trouwens niet zo'n feestbeest, maar af en toe uitgaan vind ik soms ook wel leuk.



Ben je ook op zoek naar nieuw contact en spreekt het je aan? Laat dan een berichtje achter!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Peertje!



ik ben 23, werk ook in de zorg en zie wel t een en ander aan overeenkomsten haha(A)

woon ook in Rotterdam,

misschien leuk om contact te leggen?



xx
Never hold your head down, never say you can't, never limit yourself, never stop believing
Alle reacties Link kopieren
Hoi Peertje en Mennn,



Ik ben 23, woon ook in Rotterdam, maar werk dan weer niet in de zorg. Herken me in de dingen die je leuk vindt om te doen!

Ook ik zou het leuk vinden om contact te leggen.



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een pb gestuurd Kevers!



Groetjes
Never hold your head down, never say you can't, never limit yourself, never stop believing
Alle reacties Link kopieren
Hoi Mennn en Kevers,



Het lijkt me leuk om contact te leggen! Hoe zullen we het doen? Via mail of FB?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi peertje!

kan je mij een prive berichtje sturen met de link naar je fb?

dan voeg ik je daar op toe =)



ik kan je geen bericht sturen zie ik



xx
Never hold your head down, never say you can't, never limit yourself, never stop believing
Alle reacties Link kopieren
Gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook een pb gestuurd kevers!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Komt me bekend voor ben ook iedereen kwijt geraakt,

lijkt me dus erg leuk je te leren kennen, hoop op een berichtje van je. ben 23 jaar en woon in schiedam.



Groetjes samantha
Alle reacties Link kopieren
hi luckyme21 ik heb je een berichtje gestuurd!

groetjes,
Never hold your head down, never say you can't, never limit yourself, never stop believing
Alle reacties Link kopieren
Hello, ik net 26. Idd zelfde hier, veel vriendinnen aan het settelen. Ik werk ook in een zorginstelling, maar dan op personeelszaken. Ik woon in dordrecht.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Luckyme21, het lijkt me leuk om contact te leggen. Ik heb je een berichtje gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Hi Peertje en Menn__ ik denk dat er iets niet helemaal goed gaat, zie geen berichten van jullie en krijg ook geen reactie op mijn bericht naar jullie? Misschien doe ik het wel verkeerd hoor. Lijkt me nog steeds leuk om contact te leggen.



Mochten jullie het toch niet zien zitten dan hoor ik dat graag!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben btw ook niet echt een feestbeest haha. Verder vind ik het leuk om naar bios te gaan, drankjes drinken, koken! En kleding en lederen tassen te maken ))
Alle reacties Link kopieren
Hallo Peertje,



Ik ben zelf 21 en ook op zoek naar nieuwe mensen om iets gezelligs mee te doen. Hoe kan ik met je in contact komen, mail of FB misschien?



Groetjes,



Sammie
Alle reacties Link kopieren
Dag peertje en de rest,



Ik zou het ook leuk vinden om wat meiden te leren kennen in Rotterdam. Ik ben voor mijn nieuwe baan hier heen verhuisd een paar weken geleden vanaf de andere kant van het land. Peertje, ik zal je zo een berichtje sturen!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden, volgens mij kan ik geen berichten versturen en ontvangen via de Viva site. Ik snap er niks van :p

Maar zou graag met jullie in contact willen komen. Vind het zelf niet zo fijn om mijn emailadres of FB in het openbaar te plaatsen hier. Iemand een goed idee?
Alle reacties Link kopieren
Zal ik een besloten FB-groep aanmaken, die ik hier post en waar jullie je dan bij aan kunnen melden?
Alle reacties Link kopieren
lijkt me een goed idee kevers!
Never hold your head down, never say you can't, never limit yourself, never stop believing
Alle reacties Link kopieren
Oké! Zal er na mijn werk naar kijken en dan post ik het hier.
Alle reacties Link kopieren
Heb je al gekeken kevers ?
Alle reacties Link kopieren
https://www.facebook.com/groups/607133572726385/
Never hold your head down, never say you can't, never limit yourself, never stop believing
Alle reacties Link kopieren
Hij staat nu nog zo dat iedereen zichzelf aan kan melden, Ik zet 'm binnenkort op prive. =)
Never hold your head down, never say you can't, never limit yourself, never stop believing
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Mennn, gisteren iets later geworden dan gepland.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trotse halfbloedje zo heet mijn Facebook kanje me accepteren ik draag een hoofddoek op die foto ✌️

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven