Leuke meiden in Amersfoort?

02-11-2014 17:14 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een spontane meid van 29 jaar en woon sinds een paar jaar in Amersfoort samen en ben getrouwd.

Ik kom hier oorspronkelijk niet vandaan en heb erg moeten wennen aan Amersfoort. Het is een leuke stad maar ik mis vooral wat leuke contacten om gezellige dingen mee te doen zoals winkelen, terrasje pakken, filmpje kijken enz. Ik zou daarnaast Amersfoort en leuke plekken hier ook graag willen leren kennen. Samen is dat leuker dan alleen natuurlijk.



Wie weet zijn er meer meiden in Amersfoort die wat meer contacten zoeken? Mocht het je leuk lijken misschien kunnen we wat meer contact leggen?



Ik hoor graag

groetjes Joyce
Do more of what you makes you happy
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik woon sinds 1,5 jaar in Amersfoort. Ik kom hier oorspronkelijk dus ook niet vandaan en zou het ook leuk vinden om meer vriendinnen hier in de buurt te krijgen. Ben ook 29 en woon samen met mijn vriend.



Groetjes Despie
Alle reacties Link kopieren
Hoi allebei, is er al iets ondernomen? Ik woon sinds kort ook samen in Amersfoort en ben 29. Helaas hebben we hier geen gezamenlijke vrienden. Ik zou dat graag willen veranderen.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi, wij hebben al wat contact gehad via mail. Het lijkt ons leuk om in januari af te spreken. Wie weet kunnen we dat met ons drieën doen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik ben Anne, over 2.5 week word ik 27. Ik woon sinds februari in Amersfoort en heb een beetje hetzelfde. Zou graag met jullie in contact komen. Zelf heb ik sinds 6 maanden een nieuwe relatie, dus ik woon nog op mezelf Lijkt me leuk wat te horen.



Groetjes Anne
You can only have the sunshine after the rain
Hoi,



Ik ben Kirsten en ik ben 24 (bijna 25). Ik woon eigenlijk al mijn hele leve nin Amersfoort. Toevallig heb ik net als Luftyu ook sinds 6 maanden een relatie. Maar ik woon door omstandigheden bij mijn ouders.

Lijkt me leuk om wat van jullie te horen.



Groetjes,

Kirsten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Anne en Kirsten, amersfoortje en Despie.



Leuk dat jullie ook gereageerd hebben. Ik heb met despie contact gahad via whatsapp. We hadden het idee om in januari een keer af te spreken. Maar ik zie dat Anne, Kirsten en Amersfoortje ook contacten zoeken. Misschien een leuk idee om met z,n allen af te spreken in januari in Amersfoort? Ik ben zelf bij de beren geweest op het Eemplein en dat was een leuke en goed bereikbare plek om af te spreken. Mogelijk is dat een leuke optie? Misschien kunnen we een gezamenlijke afspraak maken? Ik wil dat wel organiseren eventueel als Julie dat ook een leuk idee vinden? E_mail adressen is wel handig dan als je dat even door geeft aan joyce_schuurman@hotmail.com als je ook wil afspreken?



Groetjes en fijne feestdagen en een mooi 2015 gewenst alvast



Joyce
Do more of what you makes you happy
Wat gezellig! Weet niet hoe jullie doordeweeks zitten, maar sowieso zitten mijn zaterdagen al vol en ik ga in januari een midweekje weg. Misschien leuk om een whatsapp groepje op te zetten als daar animo voor is? Ik zal Joyce even een mail sturen
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Januari is voor mij nog niet een heel drukke maand. Goed idee om een whatsapp groep aan te maken. Praat makkelijk en sneller dan het forum.



Leuk om nieuwe meiden te leren kennen! De Beren op het Eemplein ken ik nog niet, ben benieuwd!
Januari is voor mij redelijk druk, vooral de zaterdagavonden :O Maar goed eigen verjaardag zit er ook bij en een midweekje Disney, dus leuke dingen in het vooruitzicht (A)
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn zeker leuke dingen! Voor mij is december zo'n drukke maand. Veel verjaardagen van de directe familie, waaronder van mezelf. En dan ook nog de feestdagen. Misschien kunnen we begin februari aanhouden voor een afspraak.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik ben zelf ook in januari jarig en ook is zaterdag(avond) voor mij over het algemeen lastig. Ik heb wel Joyce al een mailtje gestuurd Geniet nog even lekker van de zondag!
You can only have the sunshine after the rain
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal



Van kirsten heb ik mail gehad. Bedankt voor je leuke mail!

Groep app lijkt mij ook een goed plan. Mocht je je daarin kunnen vinden misschien handig om je tel nummer even te mailen naar mij. Ik zal dan de groep aan maken en dan staat je nummer ook niet op dit forum i.v.m privacy enz.

In februari vind ik ook prima trouwens



Groetjes Joyce
Do more of what you makes you happy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven