Leuke meiden in Haarlem gezocht!

08-03-2016 14:11 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een aantal jaar woon ik met veel plezier in het prachtige Haarlem! Heb verder niks te klagen: een mooi huis, leuke vriend, in goede gezondheid en een leuke job! Ook genoeg vrienden om mij heen, alleen niet in Haarlem! Dat vind ik wel jammer. Gewoon eens spontaan ergens lunchen of een drankje in de stad doen. Dus zou het leuk vinden wat gezellige meiden in Haarlem te ontmoeten om eens mee af te spreken.



Iets meer over mij: 31 jaar, ondernemer, sporten (fitness, hardlopen, racefietsen, kickboksen), borrelen, uitgaan (feesten en festivals), uit eten, films, muziek, theater, koken, reizen.



Spreekt dit je aan? Dan hoor ik graag wat van je!
Free Your Mind and the rest will follow...
Alle reacties Link kopieren
Hoi Blue-eyez,



Ik woon nu bijna een jaar in Haarlem. Bevalt supergoed, alleen voor mijn sociale contacten ga ik nog altijd naar Amsterdam. Helemaal niets mis mee, maar ik mis dat spontane ook wel een beetje. Ik wil mijn haarlemse horizon graag verbreden en kan me goed vinden in je interesses! Ik zag dat je ook gereageerd had op een ouder eetclub-oproepje. Als ze nog iemand zoeken houd ik me graag aanbevolen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Carrot!



Dank voor je bericht! Het idee is om vrijdag 25 maart met een groepje meiden een drankje in de stad te doen. Heb je dan ook zin om mee te gaan? App anders je nummer naar mij, dan zak ik een WA groep aan maken.



Groetjes!
Free Your Mind and the rest will follow...
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden, hebben jullie nog afgesproken? En was het leuk?
Alle reacties Link kopieren
quote:cikkiec schreef op 28 juni 2016 @ 22:11:

Hallo meiden, hebben jullie nog afgesproken? En was het leuk?Jazeker! Inmiddels een hele leuke vriendinnengroep in Haarlem door het forum
Free Your Mind and the rest will follow...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven