Leuke meiden omgeving Eindhoven gezocht

01-11-2015 11:02 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben Leonie, 23 jaar en sinds maart woon ik in Eindhoven . Omdat ik eerst aan de andere kant van het land woonde (Leiden) en ik overdag werk, heb ik nog niet heel veel mensen leren kennen, dus ik hoop daar met dit oproepje verandering in te brengen .



Zijn er meiden die nog een kook/lees/sport/stapmaatje kunnen gebruiken? Ik wil er zeker geen wekelijkse verplichting van maken , maar zoek gewoon leuke mensen om mee naar de bios te gaan, samen te kunnen eten, sporten , theeleuten , praten (zelf ben ik een enorme prater dus zelfs als je erg verlegen bent komt er vanzelf een gesprek op gang) en dingen mee te doen en leuke plekken in de stad te kunnen ontdekken.



groetjes Leonie
Alle reacties Link kopieren
Hoi Leonie,



Ik woon zelf ook nog niet zo lang samen in Eindhoven met mijn vriend en heb ook nog geen vriendinnen in Eindhoven zelf (wat me wel leuk lijkt ). Je mag me een pb'tje sturen (via het ballonnetje onder mijn avatar) zodat we contactgegevens kunnen uitwisselen en kijken of we een keertje wat kunnen gaan doen
Kijk, luister en geniet... want mooier dan dit wordt het niet!
Alle reacties Link kopieren
Hee leonie!

Wat een leuk spontaan berichtje!

Dit spreekt me zeker aan! Gezellig, ik woon al wat langer in Eindhoven en wil je graag de leuke dingen vertellen hehe

Ohja! Ik stuur je ook nog een privé berichtje voor de zekerheid!



Groetjes Krissy
Alle reacties Link kopieren
Hee Leonie!



Je haalt me de woorden uit m'n mond, heb zelf toevallig ook sinds kort een bericht op forum.viva gezet in de hoop nieuwe vriendschappen te maken in Eindhoven met zelfde doeleindes die jij benoemt. Zo te lezen hebben de 2 meiden die boven me al geschreven hebben ook interesse in gezelligheid.

Misschien leuk om wat samen te gaan doen?



Groetjes,

Noortje
Alle reacties Link kopieren
Ja lijkt me super gezellig om elkaar te leren kennen! En kijken hoe de interesses matchen!
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden



Vraagje, via een ander forum willen we een w.app groep aanmaken om zo wat makkelijker wat af te spreken. Zijn 3 meiden tussen 22 en 27 jaar en wonen ook omgeving eindhoven.. ben je geintereseerd dan stuur persoonlijk bericht naar me met je tel nr ;)



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Heey Noortje heb je een pb gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Hey!



Het lijkt wel of ik dit geschreven heb! ;)

Ben ook op zoek naar meiden waar ik leuke dingen mee kan doen, zoals een super stapavondje, biosje, terrasje oid!
Nunc scio quid sit amor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven