Leuke meiden uit Hilversum/Adam of Utrecht

24-04-2016 12:03 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben 28 jaar , werk fulltime en heb daardoor helaas niet meer zn grote vriendenkring, als dat ik graag zou willen.

Ik ben ondernemend en enthousiast type, die graag leuke dingen doet, mijn interesses liggen in de fashion, ben dol op vintage shoppen, ik ben dol op Amerika ( New Orleans) en ik hou ook enorm veel van muziek ( van bandjes, jazz tot Jeugd van Tegenwoordig en Opposities) Ga heel graag naar festivals, dansen, koken, sporten, creatief bezig zijn, steden trips, goede gesprekken voeren, lachen, terrasjes pakken, hangen in het park met hapjes en drankjes, en vooral genieten van het leven! Ik heb echter wel enige verslaving aan veel cappuccino's drinken ;) Ik ga graag uit in de Social club, Bitterzoet, Elephant du Congo& Paradiso. Heeeel af en toe Jimmy Woo.

Qua festivals vind ik bijna alles leuk maar favorieten zijn: In To The Woods, Bungalup, Buitenwesten, WTFF , MELT, Rock Wechter, PInk Pop, Appelsap & Loveland. Waar ik nog heel graag heen wil is Coachella en Burning man :)!



Het lijkt mij heel erg leuk om ondernemende single meiden te ontmoeten, die dezelfde interesses als ik hebben en in mij kunnen vinden en daar een leuke vriendschap mee op te bouwen.

Leeftijd maakt mij niks uit en zou wel leuk zijn als je uit omg van Hilversum/Utrecht of Amsterdam komt.



Ik ben altijd in om een leuke avond te hebben of iets leuks te ondernemen, hoop dus wat van je te horen!



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Nou, wat jammer dat ik niet single ben...
Alle reacties Link kopieren
quote:curlycurla schreef op 24 april 2016 @ 12:16:

Nou, wat jammer dat ik niet single ben...haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven