Leuke meiden Utrecht/Amersfoort

10-01-2015 14:34 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,



Weer een nieuw jaar, dus lijkt mij super weer nieuwe leuke vriendinnen te ontmoeten om er een geweldig jaar van te maken



Ik ben 28, single, werk fulltime, studeer in deeltijd hbo (2e).



Dingen die ik leuk vind om te ondernemen zijn; shoppen, strand, terrasje, drankje, dansje, hapje eten, koken, theetje, mannen



Lijkt me leuk meiden te ontmoeten met beetje dezelfde interesses en die ook een echte vriendschap willen opbouwen.



Stuur maar een leuk berichtje



Groetjes Larissa
Alle reacties Link kopieren
hoihoi

Ik kan om een of andere reden geen pb sturen naar je maar het lijkt me leuk om is met elkaar in contact te komen.

Ik ben 25 en woon in zeist.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Wat leuk 😊

Je kunt me wel mailen larissa987@hotmail.com



Groetjes Larissa
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ook mij lijkt het erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Ik ben zelf 24 jaar, werk ook fulltime en volg ook een deeltijdopleiding op HBO niveau. Ik houd van shoppen, dansen, zwemmen, gezellig samen eten, skeeleren, thee, koffie en ook de mannen ja ;)

Het lijkt me erg leuk om met jullie in contact te komen.



Groetjes Elisa
Alle reacties Link kopieren
Hoi Larissa,



Misschien een beetje jonger dan waar je naar opzoek bent, maar we hebben behoorlijk dezelfde interesses. Dus... Reageer ik toch

Ik ben 22 en woon net buiten Amersfoort.



Groetjes,

Eline
Alle reacties Link kopieren
Hoi larissa,



Leuke positieve instelling heb je!



Ik hou ook van dansen, theetje, terrasje en nieuwe mensen ontmoeten en dat er mooie vriendschappen kunnen ontstaan.



Stuur me anders eens prive berichtje, wellicht kunnen we wat afspreken.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden! Het lijkt mij ook leuk om in Amersfoort meer mensen te leren kennen. Ik ben 27, vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen, ga graag op een terrasje zitten voor thee/wijn. Verder ben ik graag buiten, lees ik veel en lijkt het me leuk om weer eens een avond te gaan dansen. Ik ben benieuwd of jullie al eens hebben afgesproken. Een volgende keer zou ik graag aansluiten als dat kan
Alle reacties Link kopieren
He Meiden,



Sorry ben tijdje afwezig geweest!

Maar ehhh... zonnetje komt eraan en er is niks leukers dan lekker dingen te ondernemen!



Stuur me een mailtje: Larissa987@hotmail.com



Groetjes en maybe tot snel!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



mij lijkt het ook super leuk om een paar gezellige meiden te leren kennen.

Ik ben verhuist naar Amersfoort en woon hier nu al een tijdje.

Nu ik een beetje gesetteld ben, mis ik het toch wel om een paar leuke vriendinnen in de buurt te hebben om af te spreken.

Ik hou ontzettend van gezelligheid, lekker kletsen, terrasje pakken/drankjes doen, de natuur in en lekker weg zijn.

Ik kan ook goed alleen zijn, daar niet van, en mag dan graag lezen, series/films kijken en handwerken.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil me graag aansluiten! Ik ben 32 en verhuis binnenkort naar de buurt van Amersfoort. Woon samen met vriend en kindje. Hou van leuke dingen doen, reizen, terras, koken en uit eten gaan, bios etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven