Leuke mensen (rond de 25 jaar) in Tilburg gezocht

01-03-2015 16:32 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Tilburgers!

Ik ben net nieuw gearriveerd in jullie stad, in m'n uppie. En nu moet ik dus een fatsoenlijk sociaal leven opbouwen.

Ik ben een meid van bijna 25, nèt m'n eerste grotemensenbaan en dus ook pas afgestudeerd. Ik kan een hele pagina schrijven waarom ik een zo'n leuk persoon ben, maar in reallife kan je natuurlijk gewoon zelf oordelen

DUS ben jij ook nieuw hier, of sta je open voor nieuwe vriendschappen?

Wat vind je ervan om op een willekeurige zaterdag of zondag iets te drinken in de stad (bij de lunch of in de avond). Hoe meer mensen interesse hebben, hoe gezelliger het kan worden!
Alle reacties Link kopieren
Ook in Tilburg zijn hele leuke 'hobby clubjes', daar heb ik hele fijne vriendschappen aan over gehouden
Alle reacties Link kopieren
quote:gsleutel schreef op 01 maart 2015 @ 17:49:

Ook in Tilburg zijn hele leuke 'hobby clubjes', daar heb ik hele fijne vriendschappen aan over gehouden Oh? En waar vind ik deze hobby clubjes? :D
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!



Voor mij is het eigenlijk hetzelfde verhaal.

Ik ben vorig jaar in Breda komen wonen.

Net klaar met mijn studie en voor het eerst een grotemensenbaan. ;)

Ik heb via mijn werk en sport al wel wat mensen leren kennen.

Maar een nieuwe vriendengroep is best lastig.

Ik woon dan wel niet in Tilburg maar met de trein is het maar een klein stukje.

Heb je al reacties gehad?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ricubaru schreef op 01 maart 2015 @ 19:58:

[...]





Oh? En waar vind ik deze hobby clubjes? :D



Afhankelijk van je hobby's, uiteraard ;)

Ik zing bijvoorbeeld graag en zit bij een koor waar regelmatig nieuwe mensen bij komen omdat ze in Tilburg zijn komen wonen. Kwestie van de eerste stap durven zetten en je open opstellen!
Alle reacties Link kopieren
Jaaa, hier nog een Tilburger aanwezig! Ik heet Femke, 26 jaar, ik kom oorspronkelijk uit een heel klein dorpje naast Tilburg. Ik heb in Tilburg gestudeerd, heel veel lieve vrienden, maar zijn over het hele land verspreid. Ook ik heb tot vorig jaar in omgeving Utrecht gewoond, maar kon de Brabantse gezelligheid toch echt niet missen . Dus ook zou ik graag in contact willen komen met meiden uit Tilburg om gezellige dingen mee te doen.
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_178870 wijzigde dit bericht op 31-05-2015 07:02
Reden: ...
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ook ik ben opzoek naar een nieuwe vriendschappen om leuke dingen mee te doen. Ik ben 26 en kom uit Waalwijk. Misschien kunnen we met z'n alle een keer afspreken?
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,

ik heb een idee: volgende maand in het Wilhelminapark picknicken. Iedereen neemt een kleedje en iets lekkers mee..

Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,



Hebben jullie inmiddels al afgesproken? Ik sluit me anders graag aan bij jullie!
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi,



wij hebben een facebook groepje van vriendinnnen uit tilburg. we gaan regelmatig iets leuks doen. Lijkt je dat wat? mail me op Franka_franka@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hee, is dit topic nog actief!?



Ik ben Joyce, 25 jaar en woon samen in Tilburg. Geen kinderen. Wel een hondje! Ben op zoek naar nieuwe sociale contacten!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Joyce, mail me op Franka_franka@hotmail.con.



Groetjes Franka



quote:Joiske schreef op 31 mei 2015 @ 18:34:

Hee, is dit topic nog actief!?



Ik ben Joyce, 25 jaar en woon samen in Tilburg. Geen kinderen. Wel een hondje! Ben op zoek naar nieuwe sociale contacten!
Alle reacties Link kopieren
Hé mensen

Ik dacht 'oh, niemand reageert' en vervolgens een aantal maanden offline geweest, OEPS SORRY



Maar wat franka zegt... is het misschien makkelijk om via facebook een groepje te hebben? Of die van Franka, of zelf één aanmaken?
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn van harte welkom in mijn/ons groepje. Als je me je link naar facebook mailt kan ik je uitnodigen.



Groetjes Franka
Alle reacties Link kopieren
Franka, heb je al een aantal keer gemaild en een facebookverzoekje gestuurd..
Alle reacties Link kopieren
@Joiske

Ik geloof dat Franka momenteel op vakantie is.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!!



Erg leuke reacties ! Ik zou ook graag aansluiten bij jullie groepje...heb franka al gemaild maar die is er niet begrijp ik? Ik ben 24, bijna 25 en woon al even in Tilburg. Mijn vriendinnen werken en ik studeer nog...ik ben op zoek naar meiden die zin hebben in gezelligheid. Ik hoor t graag! Hopelijk tot snel



Groetjes soof
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden



Iemand zin om een drankje te doen morgenavond of zondag? Lekker op een terrasje?



Mocht je het leuk vinden mijn mail is mmiep@hotmail.nl... kunnen we vanuit daar misschien een whatsapp groepje aanmaken.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik ga je een mailtje sturen mamavan2lieffies!

Het is wel echt terrasweer hè ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven