leuke nieuwe contacten gezocht omgeving Zeist

20-08-2015 23:09 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond allemaal,



Mijn naam is Sandra, ben 29 en woon in Zeist.

Sinds een paar maanden ben ik single en dus nu alleenstaande moeder van mn kleine meisje van bijna 3 jaar.

Ik merk dat met het verbreken van mijn relatie helaas ook een hoop contacten verloren zijn gegaan..

Nu wil ik graag nieuwe mensen leren kennen in de omgeving, voor vooral een hoop gezelligheid!

Door mijn kleine meid heb ik niet bepaald hobby's, maar vind het heerlijk om met haar op pad te gaan. Ook hou ik ervan om een terrasje te pakken, ergens een hapje te eten of gewoon lekker thuis een drankje te drinken en te relaxen..

Woon je in de omgeving en lijkt het je leuk om in contact te komen? Dan hoor ik graag van je



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hey hoi

Hier ook zeist en 26 jaar oud.

De rest volgt wel nij meer contact nu haast maken voor werk. Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen,



Je bent er vroeg bij ;)

Lijkt me leuk!



Werkze
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi,



Leuk oproepje!

Ik ga binnen nu en 2 weken verhuizen naar Doorn, dus dat is in de buurt!

Ik heb een zoontje van 18 maanden.



Als je meer wilt weten kan je me mailen op ellenw32@hotmail.com



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Haha ja. Ik moet vroeg omdat de clienten ook de deur uit willen/moeten en anders is opfrissen ook wel prettig. Ik werk dus in de zorg.

Maar je raakt er aan gewend.



Ik heb geen kinderen overigens. Wel een hond :-)



Waar ongeveer zit je in zeist?

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Meisje_28 heb je een mailtje gestuurd, leuk!



Ik woon op het moment tijdelijk in Zeist west. Ik heb zelf 2 honden, dus dat is erg leuk

Welk deel van Zeist woon jij?



Ik werk zelf ook in de zorg, met verstandelijk gehandicapten LVB. Op een woongroep dus wisselende diensten.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in noord



Probeerde je een priveberichtje te sturen mar dat mocht niet... Misschien dat jij er een kan sturen

groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer jou een privé bericht te sturen maar hij geeft aan dat je deze niet wil ontvangen... ik heb zojuist mijn instellingen veranderd haha ;)
Alle reacties Link kopieren
Als goed is heb je en berichtje. Instellingen aangepast
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Leuk oproepje! Ik zou me graag bij jullie aan willen sluiten.

Ik woon in de omgeving van Zeist en Doorn en ben ook op zoek naar wat gezelligheid.

Ik ben 26 jaar, voorlopig nog geen kinderen trouwens.

Als het goed is kan je me een privébericht sturen, als je dat leuk lijkt.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Gezellig.

Idee om een groepsapp aan te maken anders? Dan kan iedereen daar op mee kletsen. Of op fb
Alle reacties Link kopieren
Goed plan, misschien even telefoonnummers uitwisselen via privé bericht?



Of liever via fb?
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee! Groepsapp vind ik het handigst, maar fb kan ook hoor.
Alle reacties Link kopieren
Heb je een privé bericht gestuurd Lily
Alle reacties Link kopieren
Hier 25 jarige gezellige spontane dame uit centrum Zeist!
Alle reacties Link kopieren
Hey snooks. Misschien je nummer even doorgeven in een priveberichtje. Dan gooi ik je er bij
Alle reacties Link kopieren
hoi dames uit Zeist. Ik wilde een soortgelijk bericht plaatsen maar reageer nu maar even op deze! ik woon met m'n dochter van 3 in Zeist. (ook west). In eerste instantie ook tijdelijk omdat m'n relatie uit was(dus vergelijkbaar met Sanalicia). Maar we blijven hier nu wel wonen, en m'n relatie is trouwens weer goed nu . Anyway, ik zou ook graag wat sociale contacten op doen in Zeist, en zou het erg leuk vinden eens af te spreken om te kijken of het klikt. En vind het leuk om af en toe met de kinderen af te spreken.



Maar wie weet hebben jullie ondertussen al een hele hechte app-groep en ben ik een beetje spuit11 nu . Ben benieuwd naar een reactie!
Alle reacties Link kopieren
Helaas is het bij een paar keer heen en weer appen gebleven.

Ben nu zelf ook uit zeist weg verhuisd.
Alle reacties Link kopieren
wat jammer! Mss leest sanalicia dit nog en wil ze nog een poging wagen? Of iemand anders :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven