Leuke vriendinnen gezocht in Den Bosch

19-10-2016 21:31 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Ik ben 32 en na 8 jaar weer single. Ik woon en werk in Den Bosch maar vind het super leuk om voor de gezelligheid naar andere steden te gaan. Lekker eten, koffie, wijn, bier, gin tonics, stappen, festivals, techno, honden, fitness, inhoudelijk gesprekken, creatieve workshops, city trips. Hoewel ik hele leuke, spontane en lieve vriendinnen heb zijn deze allemaal bezig met man, vriend of gezinnetje.. hierdoor heb ik niet zo veel "partners in crime" om leuke dingen te gaan ondernemen.. Daarom besloot ik om hier een berichtje te plaatsen.. ik zou graag in contact willen komen met meiden die ongeveer dezelfde interesse hebben als ik en in Den Bosch of omgeving wonen.

Ik hoor graag van je!

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Jeeejj eindelijk iemand met dezelfde interesses op dit forum

Ik ben bijna 27, werk ook in Den Bosch maar woon in Breda. Ik woon samen maar ik maak graag tijd voor vriendinnen want ik vind dit net zo belangrijk. Ik ben altijd wel in voor een techno feestje of gekkigheid. Ik weet alleen niet hoe ik op een veilige manier mijn e-mail adres aan jou kan doorgeven. Weet jij dat toevallig? Ik heb me trouwens net pas aangemeld toen ik jouw bericht op het forum zag



Groetjes Jenn
Alle reacties Link kopieren
quote:Jenna_ve11 schreef op 21 oktober 2016 @ 11:32:

Hi!



Jeeejj eindelijk iemand met dezelfde interesses op dit forum

Ik ben bijna 27, werk ook in Den Bosch maar woon in Breda. Ik woon samen maar ik maak graag tijd voor vriendinnen want ik vind dit net zo belangrijk. Ik ben altijd wel in voor een techno feestje of gekkigheid. Ik weet alleen niet hoe ik op een veilige manier mijn e-mail adres aan jou kan doorgeven. Weet jij dat toevallig? Ik heb me trouwens net pas aangemeld toen ik jouw bericht op het forum zag



Groetjes JennHey Jenna, Ik heb je een berichtje gestuurd.. als het goed is heb je ergens een inbox button
Alle reacties Link kopieren
Hoi meid



Ik hou ook van die dingen die jih leuk vind.

Ik ben een gezelligsheid mens die veel dingen leuk vind zo als winkelen en ergens wat,drinken lunchen knutselen en fotos veel maken hou ik van en veel meer dingen.

Ik hoor het wel van je en dan mailen we ik weet ook niet hoe dat moet want dan ziet andere het.

Ik ben 34 jaar woon in den dungen vlak bij den bosch.

Kus jocelyn
lachen is gezond
Alle reacties Link kopieren
Hii meidik wil ook nieuwe mensen leren kennen en lol hebven lachen rn huilen kletsen.

Ik hoor het wel van je.

Kus jocelyn

Hiet is mij email jocelyn_jarratt@hotmail.com
lachen is gezond
Alle reacties Link kopieren
He meiden ik woon ook in de omgeving van den Bosch 24 jaren desperate opzoek naar een mede single stapvriendin voor wat leuke borrel avonden in den bosch
Alle reacties Link kopieren
Hey Rabt,



Ik ben zelf ook 32 jaar, woon vlakbij Den Bosch en hou ook héél erg van lekker eten en een goede wijn. Maar ook fitness, inhoudelijke gesprekken en wat gekkigheid op zijn tijd. Lijkt me leuk om met je in contact te komen. Of misschien kunnen we een groepsapp aanmaken ( tenzij die er al is;) ). Zal je een privé bericht sturen!
Alle reacties Link kopieren
Aww ik kan je geen privé bericht sturen helaas. Misschien jij mij wel?
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames, gezellig dat jullie hierop reageren! :D

Als jullie mij geen privé bericht hier kunnen sturen, stuur maar eentje op naar girllabanda@gmail.com. Dat is mijn incognito email adres ;)

Tot snel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven