Leuke vriendinnen gezocht omgeving Zwolle t/m 25 jaar! :)

31-01-2014 15:51 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai ;)



Ik ben spontane leuke meid van 21. Ik hou van creatief bezig zijn zoals mooie en lekkere taarten maken en lekker fröbelen. Stappen en drankjes drinken ben ik zeker voor in. Ben jij een leuke meid van ongeveer 20-25 jaar en deel je deze passies of heb je andere passies? Dan lijkt het mij leuk om een keertje af te spreken!



Groetjes Marije
Alle reacties Link kopieren
Hoi Marije!



Lijkt mij leuk om een keer wat af te spreken! Ik ken zelf niet veel mensen in Zwolle en dus opzoek naar gezellige meiden.



Wat over mijzelf:



Ik ben ook 21, afgestudeerd fotografe/kunstenaar, houd van shoppen, kostuums maken, haken, gamen etc. Stappen doe ik niet vaak, maar vind dat ik dat eigenlijk wel wat vaker mag doen haha.



Zin om een keer wat leuks samen te doen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi



Lijkt me gezellig! Wat is je naam? Dan ik je op Facebook toevoegen, dat gaat wat makkelijker om af te spreken!



Groetjes Marije
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een pbtje gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb helaas nog geen PB. ook niet bij overige!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij er wel is maar de PB's via VIVA zijn heel moeilijk te vinden. Ik vond ze uiteindelijk als je i.p.v. naar je inbox gaat, op mijn gegevens klikt. Dan staat er een berichtje ergens onderaan. Ik zal nog een PB sturen voor de zekerheid. Wil dat ook niet dan plaats ik het wel hier.
Alle reacties Link kopieren
Hoi.



Zoek je alleen mensen uit Zwolle?

Ik ga binnenkort in Heerde wonen en ken nog geen mensen in die omgeving. Het lijkt me erg leuk om in contact te komen.



Groetjes Anja
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik woon in Zwolle en lijkt me leuk om nieuwe meiden te ontmoeten waarmee ik op de bank een filmpje kan kijken, uitgaan, shoppen en lekker thee leuten. Ben zelf 20 jaar. Mocht je interesse hebben kan je me mailen : cherainebaby@hotmail.com



Liefs
Je leeft maar 1 keer!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven