Lieve vriendin(nen) gezocht 30-40 Utrecht

06-02-2016 21:19 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey hoi!

Ik ben 34, heb een leuke uitdagende baan, ben getrouwd, heb 2 kindjes en kan er ook erg van genieten juist zónder man en kids wat leuks te doen. Bijvoorbeeld lunchen, Primarken, terrasje, stuk lopen + goed gesprek, dagje spa, loods 5, theeleuten of dansen op swingende muziek.



Ik heb veel vriendinnen/ kennissen en toch mis ik die echte vriendin waar je alles mee kan delen en elkaar op regelmatige basis ziet.



Spreekt dit je aan? Ben je tussen de 30-40 jaar en woon je ook in Utrecht? Misschien kunnen we dan eens afspreken?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lovesun,



Ik ben ook op zoek naar meer een vriendin/vriendinnen om spontaan mee af te spreken. Ik heb leuke/goede vriendinnen maar helaas wonen we wat verder van elkaar af. Ik ben 31 en ik woon in Utrecht. Ik vind het vooral leuk om met een vriendin te lunchen, naar de bios, te wandelen in het park/bos, shoppen, high tea-en en ga zo maar door. Ik ben altijd wel in voor nieuwe dingen ondernemen om te kijken of dat leuk is.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lovesun en Dancegirl,



Jullie advertentie en reactie daarop spreken mij aan. Ik ben 36, woon in Utrecht, en mij lijkt het ook leuk om nieuwe mensen te ontmoeten om dingen mee te ondernemen. De activiteiten die jullie beschrijven komen overeen met wat ik zelf ook graag doe.

Hoe kunnen we met elkaar in contact komen?
Alle reacties Link kopieren
He hoi,



het lijkt me ook leuk om met jullie in contact te komen. Ik ben 37, woon ook in Utrecht en het lijkt me leuk te gaan borrelen op vrijdag-of zaterdagavond, met wellicht een dansje of gewoon eens thee drinken of lunchen, bijkletsen, winkelen en wat activiteiten ondernemen zoals winkelen, bios, museum, high tea oftewel wat jullie ook al noemden



Dus dezelfde vraag als Straatjes; hoe kan ik met jullie in contact komen?
Alle reacties Link kopieren
PS

Lovesun, Dancegirl en Straatjes, ik heb net ingesteld dat ik Pb's kan ontvangen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk jullie reacties! Lijkt mij leuk om met jullie in contact te komen. Wellicht kunnen we via PB mailadressen uitwisselen? Of hebben jullie nog een ander idee?
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Leuk om jullie berichten te lezen! Ik kan me helemaal in jullie interesses vinden, ik ben 32 jaar en woon ook in Utrecht.

Ook mijn vriendinnen wonen verder weg. Het lijkt mij daardoor heel leuk om nieuwe mensen in Utrecht te leren kennen.

Is het wellicht een idee om een keer met z'n allen in Utrecht te gaan borrelen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi V33r,



Leuk idee om een keer met z'n allen te gaan borrelen in Utrecht. Ik sluit graag aan!
Alle reacties Link kopieren
Hoi V33r en vivaviva 78,



Als je in je inbox van het het viva forum kijkt zie je dat je een persoonlijke mail hebt gekregen met mijn e-mailadres.

Dit ijkt mij de handigste manier om met elkaar in contact te komen.

De inbox kan je openen op dezelfde plek als je uitlogt. Dancegirl en ik hebben al e-mailadressen uitgewisseld.
Alle reacties Link kopieren
Hoi straatjes,



Goed dat je dit even meldt, blijkbaar krijg ik geen enkele notificatie, niet van het forum en ook niet bij een bericht.

Ik heb je een Pb gestuurd met mijn e-mailadres.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Kan ik ook aansluiten?

Ben 29, werk in Utrecht en woonachtig in de omgeving.



Ik zie geen mogelijkheid om een pb te sturen naar Straatjes.

Groetjes Susan
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 31 jaar en sluit me ook graag aan! Erg leuk al die activiteiten die jullie bespreken. Nog plek voor een nieuwe borrelaar?
Alle reacties Link kopieren
Susan, ik heb jou een privé bericht gestuurd dat in je inbox van het Viva forum is te vinden.

Utrechtcentrum kan ik helaas geen privé bericht sturen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn instellingen gewijzigd. Je hebt een pb straatjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Wat een leuke berichten! Als het kan sluit ik me ook aan voor een borrel.

Over mij: Ben 30 jaar, woonachtig in Utrecht, single (sinds kort weer, dus weer op mannenjacht ;), sportief, attent en avontuurlijk.

Hou van borrelen op het terras, shoppen, avondjes op stap, biosbezoeken, uit eten gaan, hardlopen en nog veel meer.

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hi Utrechtgirly85,

Als je jouw e-mailadres stuurt via een pb dan zal ik je toevoegen aan de datumprikker.
Dag gezellige dames .

Wat een leuke idee .ik kan me helemaal in jullie verhalen vinden .ben ook een ondernemend type en het is altijd leuk om andere mensen te leren kennen . ik hou van spontane afspraken .drankje doen of uit eten .terrasje pakken high thea ben er allemaal voor in .Alleen ben ik 28 jaar en woon niet in Utrecht is dat een probleem voor jou ?voor mij is dat geen enkele probleem .Utrecht is een leuke stad .en bij leuke stad horen leuke mensen .

Het lijkt mij erg leuk om met jullie in contact te komen .als jullie dat ook willen natuurlijk 😊.



Tot gauw en fijne avond allen .



Groetjes Nicelady87
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik zou ook graag willen aansluiten als dat nog kan! Ik ben 31 jaar, singel en woonachtig in de omgeving van Utrecht. Hoor graag van jullie.
Alle reacties Link kopieren
.
missy-81 wijzigde dit bericht op 17-03-2016 00:10
Reden: dubbel
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Lijkt me leuk, als er nog plek is, me bij jullie aan te sluiten. Ben in om leuke dingen te ondernemen. Ben 34 jaar. Werk in Utrecht en woon in de buurt van Utrecht.



Hoor graag van jullie. Op naar de zomer! Terasjes, wandelingen, festivals en andere leuke dingen :-)

Gr Missy
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi



weet niet of jullie nog ruimte hebben voor nog iemand maar de reacties en oproepje spreken mij wel aan :-0 ik zelf ben 35 jaar en heb een zoontje van bijna 9.. hoop wat van iemand te horen :-0
Alle reacties Link kopieren
Hallo



Ik ben 34 jaar en woon in de omgeving van utrecht.

Ik werk in utrecht in wisselende diensten.



Ik zou graag wat meer mensen leren kennen om leuke dingen mee te doen.

Ik kan in het begin best verlegen maar als ik mij op me gemak voel dan gaat dat snel over.



Hopelijk is er plek voor Nog iemand
Alle reacties Link kopieren
Hoi rooskoetze en @angel82,



Er is hier niet veel actie meer volgens mij. Maar lijkt me nog steeds erg leuk om samen leuke dingen te doen ?



Rooskoetze ik kan jou geen privebericht sturen. @angel82 heb ik een berichtje gestuurd.

Mijn mail adres is suske-d@hotmail.com



Lijkt me leuk iets van jullie te horen ?
Hoi dames,



Ik ben 29 en woon in Utrecht.

Ik ben ondernemend en altijd in voor iets leuks.

Zou ik mogen aanhaken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven