Entertainment alle pijlers

De Bachelor(s) 2024 Videoland (met spoilers)

07-03-2024 20:07 273 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het verbaast me dat er nog geen topic is, of kijk ik er overheen?

Wie kletst er mee over de avonturen van Rien en Paul op Zanzibar?

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Net de eerste twee afleveringen gekeken en het is weer feest :biggrin:

Beide bachelors vind ik ontzettende gladjanussen. Paul lijkt zichzelf een gek accent aangeleerd te hebben en Rien is lekker spiruweel.

En ligt het aan mij of keek die witte roos dame van Paul wel erg crazy eyes de hele tijd?
Alle reacties Link kopieren Quote
Jaaa ik!

Ben halverwege aflevering 2.

Ik vond het een beetje suf dat ze die rozen moesten uitdelen voordat ze iedereen gezien hadden, dan kan je toch geen goede keuze maken? Al helemaal niet voor die witte.

Beate kreeg de witte roos van Paul, ze trok er een heel apart gezicht bij, voelde erg gespeeld allemaal.

En die Alinda (?) de data-analyst van Rien is wel erg aanwezig, wordt veel aan het woord gelaten door de regie. Misschien omdat ze er dadelijk snel uit vliegt?
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha crazy eyes ja!!

Paul vind ik nog wel wat hebben, Rien is mij inderdaad ook veel te spiritueel. Maar blijkbaar al die vrouwen ook dus wie weet matcht dat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Als je het universum om tekens vraagt dat je naar Bali moet past dat wel bij het opladen van edelstenen in het licht van de volle maan ja. Maar heel spiruweel is hij niet hoor :mrgreen:

Paul is me veel te corporaal. En dat zijn moeder nog enkele maanden te leven heeft en hij dan een maand dit gaat doen, tsja. Hij zei er wel wat over maar ik geloof absoluut niet dat ook maar iemand die in dit programma meedoet echt op zoek is naar de liefde. Eerder naar sponsors voor Instagram.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zou er een soort enorme garderobe zijn waar die vrouwen al die jurken uit kunnen kiezen daar? Of hebben ze allemaal wekenlang geshopt en drie koffers vol kleding mee die je werkelijk nooit ergens anders aan gaat trekken?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vermoed dat er wel gesponsorde styling zal zijn. Al zie ik het ook wel voor me dat die meiden met ladingen het vliegtuig instappen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jaa heb ook gekeken. Zou niks kunnen met beide heren. Veel interessantdoenerij..
Altijd leuk om te gaan kijken welke dames eigenlijk maar precies een uur aardig kunnen doen en uiteindelijk hun ware karakters eruit gaat komen.

De poffertjeskraam in het Gooi, tekens krijgen van rozen op Bali (heel bijzonder daar jah), manifesteren, wat is die witte roos waard als ie niks tegen me zegt!, ik ben gewend alles te krijgen wat ik wil...Ja denk dat dit wel een leuk seizoen wordt haha.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het heel erg nep en geacteerd overkomen allemaal, er is niks spontaans aan, bah.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik schrok ook dat Paul in deze situatie een maand weg gaat...
Alle reacties Link kopieren Quote
TVP
Alle reacties Link kopieren Quote
Beate zit in mijn irritatiezone. Dan krijg je een witte roos en dan nog zitten miepen..
Noor vind ik erg leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zie dat gladde ook wel aan Paul, maar toch was ik op die leeftijd waarschijnlijk als een blok voor hem gevallen. Hij doet me een beetje denken aan Xander de Buisonjé.
Alle reacties Link kopieren Quote
PurpleMauve schreef:
08-03-2024 03:20
Jaa heb ook gekeken. Zou niks kunnen met beide heren. Veel interessantdoenerij..
Altijd leuk om te gaan kijken welke dames eigenlijk maar precies een uur aardig kunnen doen en uiteindelijk hun ware karakters eruit gaat komen.

De poffertjeskraam in het Gooi, tekens krijgen van rozen op Bali (heel bijzonder daar jah), manifesteren, wat is die witte roos waard als ie niks tegen me zegt!, ik ben gewend alles te krijgen wat ik wil...Ja denk dat dit wel een leuk seizoen wordt haha.
Ja die poffertjeskraam die er in de zomer staat :P
Alle reacties Link kopieren Quote
Pelle schreef:
08-03-2024 18:05
Ja die poffertjeskraam die er in de zomer staat :P
Wat was er met die kraam?
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh is dat weer misschien ga ik kijken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga vanavond kijken, ik zag op Instagram dat een bekende van mij meedoet ;-D
Alle reacties Link kopieren Quote
apppie schreef:
08-03-2024 18:35
Ik ga vanavond kijken, ik zag op Instagram dat een bekende van mij meedoet ;-D
Wie dan?
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp: nog niet gekeken, ga ik gauw doen en meekletsen
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben begonnen met kijken en kom lekker meeschrijven.

P.s de bachelors lijken mij echt he-le-maal niks!

Maar heerlijk om weer te smullen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Paul z'n moeder is ernstig ziek en heeft nog een paar maanden te leven, en Paul gaat er even een maand vandoor... shocking!

Ook al roept z'n moeder dat ie dat moet doen omdat het dé kans van z'n leven is, die Paul zou dat simpelweg gewoon niet moeten willen!! Ieder moment die je samen nog hebt is er een...
Alle reacties Link kopieren Quote
volgen jullie yvonne coldewijer? schijnt dat Paul helemaal geen advocaat is :')
Alle reacties Link kopieren Quote
schoenveter schreef:
08-03-2024 21:08
volgen jullie yvonne coldewijer? schijnt dat Paul helemaal geen advocaat is :')
Klopt! Hij zou z'n baan hebben opgezegd om hier aan mee te doen, maar in werkelijkheid heeft ie z'n opleiding helemaal niet gehaald. Hij is dus helemaal geen advocaat en werkt nu als jurist.

Van Rien krijg ik overigens de kriebels op een niet positieve manier... 🤮🤢 met z'n "hey lieverd" naar die meiden.. pffff
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het leuk om mee te schrijven. Kijk via Videoland dus spoiler over aflevering is prima. Maar wil wel graag weten of ook alle roddels van Yvonne Codeweijer besproken gaan worden,want dan blijft ik wijselijk weg hier ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
Nadinexxx schreef:
08-03-2024 21:40
Ik vind het leuk om mee te schrijven. Kijk via Videoland dus spoiler over aflevering is prima. Maar wil wel graag weten of ook alle roddels van Yvonne Codeweijer besproken gaan worden,want dan blijft ik wijselijk weg hier ;)
Wat mij betreft eigenlijk wel, sorry :) maar als de meeste mensen er net zo over denken als jij pas ik me aan.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven