Lowlands

01-07-2015 21:17 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er meer mensen die graag naar Lowlands willen dit jaar?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Retorische vraag neem ik aan?!
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:missmisery schreef op 01 juli 2015 @ 21:38:

Retorische vraag neem ik aan?!

Hihihi



To, ik ga heen. Met vriend en vriendengroep in een gehuurde bus. Camping 3 :D
Had je dan al niet kaartjes moeten hebben?
Ik, zal dan voor de 11e keer zijn.

Had dit jaar alleen geen behoefte aan dure kaartjes maar nu is het ook nog eens niet uitverkocht dus ik kijk vlak voor lowlands.
Alle reacties Link kopieren
Volgend jaar koop ik vlak voor het begint op Ticketswap wel een kaart.



Nu was ik 1 van de vele sukkels die om half 11 al ingelogd was :')
Alle reacties Link kopieren
Leuk, al die reacties al!quote:haakje schreef op 01 juli 2015 @ 22:06:

Had je dan al niet kaartjes moeten hebben?

Zijn nog kaarten beschikbaar! Zoals snoeptrommel ook al schreef. Die hele hype rondom Lowlands is er de laatste jaren een stuk minder.



quote:missmisery schreef op 01 juli 2015 @ 21:38:

Retorische vraag neem ik aan?!Ha, nee. Wil graag gaan. Ben alleen vriendloos als het aankomt op festivals. Dus zoek andere sukkels om samen mee te feesten. :D Dus meld u. :')
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn een groep mensen van begin 20 tot midden dertig. Een beetje alternatief maar geen alto's, houden wel van een drankje en een snoepje en sommigen gaan voor de bandjes maar over het algemeen gaan we allemaal 's nachts pas los bij de techno.



Als je je hier een beetje in kunt vinden mag je best bij ons staan, maar ik snap dat het misschien wat overweldigend is en dat je wellicht iemand zoekt die ook alleen is.



Ik ben een paar jaar terug wel alleen gegaan en ik vond het awesome. Ik was enkel alleen wanneer ik op de wc zat.
Alle reacties Link kopieren
quote:snoeptrommel schreef op 01 juli 2015 @ 22:42:



Ik ben een paar jaar terug wel alleen gegaan en ik vond het awesome. Ik was enkel alleen wanneer ik op de wc zat.Lol. Maar lief van je! Sounds like fun :d
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
@ Snoeptrommel; wonen jullie in omgeving Amsterdam toevallig? Ik wil ook graag naar Lowlands en bij mij zijn er sjaak-afhakers waardoor ik nu alsnog zelf graag wil gaan maar mijn vrienden niet meer...dus ben opties aan het bekijken . Ben benieuwd; zou je misschien willen mailen (mijn priveberichten doen het niet) naar viva-moi@outlook.com ? Let me know..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een awkward kort mailtje gestuurd :')
Alle reacties Link kopieren
Up voor deze topic! Als er nog meer mensen zijn die naar Lowlands willen, laat het weten!
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik nog steeds...!
Alle reacties Link kopieren
Ik moet je nog terug mailen! Doe ik zsm!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven