Mama's in omg. Tilburg

05-07-2016 11:30 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, leuk dat je even komt lezen.



Ik ben op zoek naar vriendinnen die net als ik mama zijn in de omgeving Tilburg.



Ik ben mama van een zoon van 8 maanden, heb geen vaste baan maar werk voor mezelf (ik maak babyspullen op bestelling)

en zou het leuk vinden vriendinnen te vinden die net als ik een jong kind hebben. Zo kunnen wij af en toe met kind iets leuks

doen!



Zelf ben ik 30 jaar, getrouwd, gek op dieren (heb een paard, kat en konijn). Het zou leuk zijn als je doordeweeks ook af en toe

tijd hebt om bijvoorbeeld te gaan lunchen. Wij wonen in Tilburg Reeshof.



Ik hoop op leuke reacties!
Alle reacties Link kopieren
Helaas.

Mijn kinderen zijn al veel te oud.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Elize,



Klinkt leuk! Toevallig ben ik ook op zoek naar mama's in omgeving Tilburg.

Ik ben ook 30 jaar, getrouwd en heb 2 kids van net 1 jaar en bijna 3 jaar. Ik werk 3 dagen in de week en zou het ook leuk vinden om met andere mama's met kids af en toe iets leuks te gaan doen.



Stuur me maar een berichtje als je het leuk vind om eens af te spreken.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Laane,



Ik ben niet zo handig hier. Lijkt steeds of ik mezelf een bericht stuur. Heb je mijn bericht ontvangen?



Groetjes Elize



Ik zou het ook nog leuk vinden als er eventueel andere mama's aansluiten!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een moeder met kind van 3. Lijkt me leuk om aan te sluiten. Hoor graag van jullie
Hoi!! Ik ben ook 30, getrouwd en een zoontje van 14 maanden en woon in Breda. Kan dat ook of is dat te ver weg? Stuur me maar een berichtje als je nog geïnteresseerd bent!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven