Mama's/vriendinnen gezocht omgeving Groningen/Roden/Leek

14-04-2016 10:20 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Ben jij ook (net) moeder (geworden) of zit je nu aan het einde van je zwangerschap en woon je in de omgeving van Roden/Groningen? Dan kom ik graag met je in contact om ervaringen en gezelligheid te delen! Na een recente verhuizing ken ik hier weinig mensen in de buurt,daar breng ik graag verandering in. Alhoewel zo'n oproep op een forum niet direct mijn ding is, probeer ik het toch!



Ik ben 31, werk (nu nog) fulltime en woon samen met mijn vriend. We verwachten binnenkort een kleine. Ik ben veel creatief bezig, sport graag ( yoga/hardlopen/barre3), kook graag en lees veel.



Herken jij jezelf in bovenstaande? Laat het me weten!



Grtjs!
Love Live Give
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik woon ook in roden Geen idee hoe dit allemaal werkt, maar misschien kan je een privé berichtje sturen?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Bedankt voor je reactie, leuk!



Onder 'mijn instellingen' (voorkeuren) kun je aanvinken dat je ook privéberichten wilt ontvangen. Pas dan werkt dat onderdeel en kan ik je een bericht sturen



Grtjs!
Love Live Give
Alle reacties Link kopieren
Nog meer mama's (to be) uit de omgeving Roden/Leek/Groningen?
Love Live Give
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Wat leuk om deze oproep tegen te komen :-) Ik ben 30 jaar, woon in Leek, sinds een jaar, en ken hier ook nog niet heel veel mensen. Mijn man en ik hebben een dochter van 3,5 jaar.



Het lijkt me enorm leuk om wat gezellige meiden te leren kennen om mee af te spreken, met of zonder kinderen :-)



Nou ja ik zou dus graag in contact komen :-)



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Ik ben 33 jaar en moeder van 2 meiden van 3 en 4 jaar. Ik woon ook in omgeving Groningen/Leek.



Lijkt me leuk om met jullie in contact te komen!



Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven