Meiden A'dam gezocht voor leuke feestjes, borrels en meer!

23-08-2015 23:21 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Amsterdam is een bruisende stad waar veel te beleven is en daar zou ik graag nog meer gebruik van willen maken! Ik ben 24 en woon en werk in Amsterdam. Ik vind het erg leuk om van Amsterdam te genieten en lekker ergens een wijntje te drinken, leuke restaurants/eetcafeetjes te bezoeken en uit te gaan! Ik ben regelmatig te vinden op festivals en (techno)feestjes. Maar ook vind ik het leuk om een kroeg in duiken en te dansen op foute nummers.



Daarnaast houd ik van koken, sporten en een film te kijken op de bank. Het lijk me erg gezellig om nieuwe meiden te leren kennen die dezelfde interesses hebben als ik.



Lijkt het je leuk om binnenkort een wijntje te drinken in de stad of wellicht met ADE een leuk feestje te bezoeken? Dan hoor ik het graag
Alle reacties Link kopieren
Hey!



Leuk initiatief! Ik ben 24 jaar, woon in Utrecht en studeer momenteel nog. Wel veel te vinden in Amsterdam en qua afstand is het goed te doen! Wil je dat ik je een privébericht stuur met gegevens of? Lijkt mij iig leuk
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



ik herken veel in jouw verhaal, het lijkt me heel leuk om nieuwe meiden te ontmoeten die dezelfde dingen leuk vinden! Ik ga ook graag naar festivals en feestjes (voornamelijk deep house, maar ook andere) en hou veel van wijntjes/biertjes in de stad. Ik ben 25 jaar en woon en werk in Amsterdam Oost.



Lijkt me leuk binnenkort wat te drinken in de stad en ADE ben ik ook zeker voor!
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat jullie hebben gereageerd! Ik heb Zinindezon even een privéberichtje gestuurd, maar bij Sasa kan ik dat helaas niet. Misschien kan jij mij een berichtje sturen? Kunnen we wat gegevens uitwisselen om binnenkort een keertje af te spreken of zo!
Alle reacties Link kopieren
Hi Olaaa!



Lijkt me leuk om een keer af te spreken! Ik heb je een PB gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meis!

Leuk oproepje



Ik zal mezelf even voorstellen: ik ben Yasmina, 25 jaar oud en woon in Zaandam, bij jou in de buurt dus.

Ik heb wel vriendinnen, maar zie ze niet zo vaak als ik eigenlijk zou willen. Ik houd erg van gezelligheid, en vind het dus ook leuk om

regelmatig wat leuks te doen met vriendinnen. Dingen zoals uitgaan, een drankje doen, naar een andere stad toe, naar de bios, enz.

Vooral uitgaan zou ik vaker willen doen. Maar mijn vriendinnen zijn daar niet zo van. Voornamelijk uitgaan in Amsterdam vind ik erg leuk.



Misschien kunnen we eerst mailen, of whatsappen, en dan afspreken? Mijn emailadres is yasmina_-@hotmail.com

Door het streepje onder mijn emailadres zie je het eerste onderstreepje niet, maar het is dus yasmina_- en dan @hotmail.com



Groetjes,

Yasmina
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Ik zou me graag aansluiten. Ben ook altijd op borrels en festivals te vinden maar mijn omgeving krijgen partners en kinderen en willen steeds minder mee. Lijkt me leuk als het klikt. Ik stuur even een privé bericht!
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook leuk! Ik ben 21. Zal je even een pb sturen
Alle reacties Link kopieren
Hay Ladies! Het lijkt mij gezellig om met jullie in contact te komen, en inderdaad ADE komt eraan dus misschien kunnen we met zn alle een leuk feestje uitzoeken ;)
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Erg herkenbaar berichtje! Doordat bij mij vriendinnen her en der in het land wonen is het ook lastiger om af te spreken soms. Hou ook van techno feestje maar idd ook van de foute nummers, ben voor veel in! Verder genieten van de horeca en thuis filmpjes doen of sport kijken . Het lijkt me leuk om een keer af te spreken!
Alle reacties Link kopieren
----
Alle reacties Link kopieren
Hee,

aah wat jammer dat ik dit bericht niet eerder gezien heb!! Wou ook supergraag naar ADE, maar kreeg niemand mee! Maar wordt nu een beetje kort dag vrees ik haha. Ik woon zelf ook sinds een paar maanden in Amsterdam, maar nog niet veel contacten hier.. Heb veel vriendinnen wonen in het zuiden van het land, waar ik ook vandaan kom, en ga nu de weekenden dan ook vaker terug daar naar toe. Volg een deeltijd opleiding maar heb hier niet echt contacten aan buiten school, net wat andere types dan ik. Ben zelf 22 en hou van deephouse/techno, maar vindt daar in tegen hiphop of foute muziek ook erg leuk! Als ik maar lekker kan dansen want dat doe ik op het moment veel te weinig. Had zelf ook een topic aangemaakt voordat ik deze tegenkwam:

stapmaatjes/gezellige meiden regio Amsterdam gezocht!!
Alle reacties Link kopieren
hoi Dames ik ben 24 jaar woon ook in Amsterdam lijkt me leuk om met jullie in contact te komen hebben jullie al afgesproken? lijkt me leuk om aan te sluiten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden! Mocht iemand dit topic nog lezen en denken hé hier ben ik nog naar op zoek! Ik ben 20 jaar en studeer 3 jaar. Ik woon al een jaar in A'dam, maar veel contact heb ik nog buiten de stad. Ben op zoek naar leuke meiden om mee te borrelen, feesten, lunchen whatever . Stuur me een privé voor mijn Facebook/whatsapp!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven