Meiden gezocht in omg. Rhenen, Veenendaal, Wageningen.

05-07-2011 11:21 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden uit omgeving, Rhenen, Veenendaal, Wageningen en daar allemaal dicht bij in de buurt..!

Ik ben 28 jaar, vrijgezel sinds een poosje en merk eigenlijk dat ik in mijn woonplaats totaal geen vriendinnen heb weten te maken.

Nu ik single ben mis ik des ter meer de gezelligheid van gezellige meiden om me heen.



Ik ben gek op: Shoppen, terrasjes pakken, goede gesprekken maar ook lekker dom ouwehoeren, koken, sporten (vind ik niet leuk, maar heeee het moet zo nu en dan) muziek luisteren, gewoon genieten van het leven.



Tot snel!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Fairy,



Zelf woon in in Tiel dat is in de buurt van Rhenen en Veeenendaal :D sporten zie je mij ook maar zelden doen :P:P



En ach dom ouwehoeren is ook een sport hihi.



Ik hoor graag van je,



Groetjes Girlie ;)
Alle reacties Link kopieren
Hee Fairy en Girlie,



Ik woon sinds een jaartje in Wageningen, maar ook nog niet zoveel nieuwe mensen ontmoet. Lijkt me leuk om een keertje af te spreken Hier ook geen sporter, een rondje skaten vind ik nog wel leuk alhoewel dat er bij mij ook niet echt sportief uit ziet (ben meer het remmen-door-ergens-tegen-aan-te-rijden-type ^.^)



Mochten jullie al een plan hebben, dan kan ik misschien aansluiten?



groetjes, Chantal
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ook ik woon in wageningen. Ben daar na mijn studie blijven wonen terwijl veel vriendinnen vertrokkken naar andere delen van het land. Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te ontmoeten dus als ik me nog bij jullie kan aansluiten..

Ik zit momenteel nog in Afrika voor mijn werk maar kom in september weer naar wageningen. Laat maar weten als jullie plannen hebben guria@live.nl



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi!!



Ik woon ook in Wageningen.

Heeft er ook nog iemand behoefte om te stappen? Wageningen is niet spetterend maar thuis zitten is nog minder ;(

Ik ben 31 jaar en single.



Groetjes Judith
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi,



ook ik woon in wageningen, voor een periode van 6 maand.

enne sporten is ook niet echt mijn ding, ja stukkie fietsen of skaten en af en toe zwemmen maar dan houd t ook snel op.

ben wel wat jonger dan de leeftijden die ik hier heb gezien maar ben best gezellig hoor!



Groetjes Laura
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Zijn jullie nog actief in de omgeving? Ik woon nu een paar maanden in deze buurt en was aan het "googelen" naar een boeken/kook/uitgaansclubje en kwam bij jullie uit .



Zin om wat te gaan ondernemen hier!



Groetjes 👋

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven