Meiden gezocht omgeving Delft

25-03-2015 17:19 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee! Leuk dat je mijn oproepje leest. Het voelt wel een beetje wanhopig aan om dit te doen maar gelukkig zijn er zat meiden die dit ook doen dus ik ben niet de enige ;)



Ik ben 25 jaar en woon in Delft. Hier woon ik sinds anderhalve maand samen met mijn lieve vriendje. Ik heb een baan in de zorg. Ik vind het leuk om te shoppen, film/series te kijken, gewoon gezellig een avondje kletsen, ik kan niet wachten tot het weer zomer is om lekker naar het strand te gaan of gewoon thuis in de tuin of op een terrasje gezellig iets te drinken!



Door de jaren heen ben ik wat vriendinnen kwijt geraakt en doordat ik veel werk en niet echt hobby's heb leer ik ook niet zo snel meer mensen kennen. Daarnaast vind ik het soms ook wel een beetje lastig om mezelf helemaal bloot te geven maar dat ligt ook een beetje aan de klik die we hebben!



Ik ben dus op zoek naar een vriendin/vriendinnen die het leuk vinden om af en toe samen iets gezelligs te doen! Wel zoek ik iemand waar het echt mee klikt maar daar kom je maar op een manier achter en als de klik er niet is dan ben ik wel zo eerlijk om het je te zeggen.



Groetjes Debbie
When nothing goes right, go left.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Debbie,

Zie dat je een tijdje geleden dit berichtje heb geplaatst, maar ben net nieuw op de site Het lijkt me leuk je beter te leren kennen. Hoop dat je dit nog leest



Groetjes, Daniëlle
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Debbie,



je berichtje sprak me direct aan! zelf woon in in Den Haag maar ik kom regelmatig in Delft. Ik heb ook een baan in de zorg en volg ook nog een opleiding. Ik ben bijna 24.



Zelf hou ik ook van een terrasje pakken, naar de film gaan, shoppen, gewoon gezellige dingen doen. Helaas ben ik in de afgelopen jaren ook wat vriendinnen kwijt geraakt: verwaterd of verhuisd of andere richtingen op gegaan.

Het lijkt me leuk om je/jullie (hoi Danielle!) beter te leren kennen.



Groetjes Renske
Alle reacties Link kopieren
Hey Renske! Ik kon je geen privé berichtje sturen dus daarom maar even zo ;) leuk dat jullie beide hebben gereageerd! Ik was alweer vergeten dat ik een berichtje had geplaatst :p zit je in Delft op school dat je hier regelmatig komt? Mocht ik hier niet meer reageren omdat ik er geen melding van krijg dan mogen jullie me altijd mailen: debbievandervliet@gmail.com groetjes!
When nothing goes right, go left.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Renske,



Lijkt me ook leuk om jouw beter te leren kennen! Je mag me altijd mailen: danielle.versteeg@gmail.com



Groetjes, Daniëlle
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven