meiden in Amsterdam!

10-11-2016 21:32 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
hi ladies!

Mijn naam is Irene, 25 jaar. Ik woon nu 8 jaar in Amsterdam, waar ik een fantastische studententijd heb gehad met een bomvol sociaal leven, maar inmiddels merk ik dat steeds meer vriendinnen wegtrekken uit de stad. Hierdoor schiet gezellig borrelen/uitgaan/etentjes en spontane koffie dates er bij in. Zelf wil ik nog lang niet weg uit Amsterdam en geniet ik nog iedere dag van de stad dit is natuurlijk het allerleukst met een groep vriendinnen, dus ik wil mijn sociale contacten graag aanvullen. Ik heb wel aardig wat losse vriendinnen om mee op te pad te gaan, maar ik mis het samen dingen doen met een groep. Wat mij betreft zijn festivals of uitgaan toch leuker met als je met een aantal meiden bent.

Om wat over mijzelf te vertellen; ik gek op alles wat met eten te maken heeft: koken, uit eten, foodfestivals ;) verder heb ik een lichte online shop verslaving, ga ik graag gin tonic's drinken en loop ik hard of doe ik af en toe een groepslesje in de sportschool. Wintersporten is mijn absolute favoriet in de winter, en in de zomer ga ik het liefst op citytrip of (als het budget het toelaat) naar Azie.

Verder ben ik al ruim 4 jaar ben ik gelukkig met mijn vriend, maar we hebben allebei ons eigen leven en wonen nog niet samen. Ik werk bij een adviesbureau als aanbestedingsjurist, een leuke en afwisselende baan waar ik veel voor onderweg ben maar ook relaxte thuiswerkdagen heb.



Ik hoop van je te horen! Je kan mij op facebook vinden: Irene Gijzen.
Alle reacties Link kopieren
Heb je een berichtje gestuurd:)
Alle reacties Link kopieren
Ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Hi Irene,



Ik word enthousiast van je bericht. Ik weet niet of je nog steeds op zoek bent naar nieuwe sociale contacten?

Ik ben zelf 24 jaar en woon in Zaandam. Mijn vriendinnen zijn ook allemaal gesetteld en afspreken is vaak erg lastig. Ik woon sinds afgelopen zomer samen met mijn vriend, maar het lijkt me leuk om af en toe met een vriendin(nen) een borrel te drinken, naar een leuk feestje/festival te gaan of iets anders leuks te doen. Ik hoor graag van je!



Vera
Alle reacties Link kopieren
Hoi Irene, ik had al een poging gedaan om je een privé berichtje te sturen maar ik kreeg een foutmelding. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik deze site obviously niet door heb en er ondertussen lichtelijk geïrriteerd van raak ???? Ik voeg je toe op fb en dan kan ik alsnog uitgebreid reageren op jouw oproepje hier (ik heb een zwarte profiel foto dus het lijkt fake maar er staan genoeg foto's op mijn fb so im not a freak)



Groetjes!
Leef en laat leven
Alle reacties Link kopieren
Hoi Irene,

ik stuur je ook een berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Eh.... Dit is een oproepje van november 2016.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven