Meiden in Amsterdam

09-04-2017 13:20 4 berichten
Hee hee!



Ik woon ongeveer 7 jaar in Amsterdam centrum en ik heb ondertussen best een aardig sociaal leven opgebouwd maar steeds meer vriendinnen vertrekken uit de stad, krijgen een relatie of zijn druk. Ik mis het spontane afspreken om leuke dingen te ondernemen, zoals lekker borrelen en eten, om nieuwe leuke plekjes in Amsterdam te ontdekken, terrasjes te zitten, dansen. Noem maar op! Dat is de reden daarom ik hier een oproepje plaats.



Ik zal even wat over mezelf vertellen. Ik ben 33 jaar en ik woon dus in het centrum van Amsterdam. Ik werk 36 uur in de week, ik sport regelmatig, ik kijk graag series, Ik hou van gamen, ik ben gek op goede wijn, koken en eten, qua uitgaan vind ik af en toe een bandjes kijken leuk maar ik kan ook een goed techno feestje waarderen of lekker dansen op jaren 80/90 muziek.



Het maakt me niet zoveel uit waar je woont maar misschien het makkelijkst qua afspreken als dat in Amsterdam en omstreken is. Als je het leuk lijkt om te meeten stuur me dan een PM
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk moet je even ergens instellen dat je privé berichten kan ontvangen, dan kan ik je daarna een pm sturen :-)
Ik kan gewoon privé berichten ontvangen hoor
Alle reacties Link kopieren
Hoi Artemis83,



Klinkt leuk! Zo herkenbaar wat je schrijft. Ik heb gisteren een facebookgroep aangemaakt, voor meiden die het leuk vinden om in Amsterdam nieuwe contacten te leggen en gezellige uitjes te ondernemen.



https://www.facebook.com/groups/1839488633042542/



Misschien lijkt het je leuk om aan te sluiten! Ohja, en ik ben ook gek op dansen op jaren 80/90 muziek!



Groetjes,

Esther

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven