Meiden in Krommenie/assendelft

15-02-2017 06:08 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik ben een meid van 25 jaar uit Limburg en ik woon nu sinds 1 jaar in Krommenie . Ik moet zeggen dat de aansluiting met nieuwe mensen voor mij erg lastig is terwijl ik er thuis nooit moeite mee had. Ik ben iemand die houdt van dingen ondernemen of dat nou winkelen, bios of wat drinken is. Nu vroeg ik mij af of er nog meer meiden in de Zaanstreek zijn die ook die contacten hier missen en het leuk zouden vinden om eens af te spreken.

Mocht iemand zich hierin kunnen vinden dan hoor ik het graag! En tot snel!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Waarom moeten die meiden niet uit de Zaanstreek komen, maar er wel wonen waar je contact mee zoekt? Dan beperk je je al veel..... waar ze vandaan komen moet toch helemaal niet uitmaken? Je zoekt vrienden dáár gaat t toch om? Ik hoop dat je een leuk groepje vind, het verschil Zaanstreek-Limburg is groot, maar Zaankanters bijten niet! ????
Alle reacties Link kopieren
quote:koekkie schreef op 15 februari 2017 @ 06:16:

Waarom moeten die meiden niet uit de Zaanstreek komen, maar er wel wonen waar je contact mee zoekt? Dan beperk je je al veel..... waar ze vandaan komen moet toch helemaal niet uitmaken? Je zoekt vrienden dáár gaat t toch om? Ik hoop dat je een leuk groepje vind, het verschil Zaanstreek-Limburg is groot, maar Zaankanters bijten niet! ????Waar lees je dan dat ze er niet vandaan mogen komen??? Ik lees alleen dat ze meiden zoekt die ook contacten missen.
Als dat de manier is waarop meiden in de Zaanstrek reageren, dan snap ik wel dat het lastig contact maken is.

Alle reacties Link kopieren
Heb gekoof ik verkeerd gelezen! Was nog vroeg en zeker nog niet helemaal wakker. Sorry! Ik dacht gelezen te hebben dat ze meiden zocht die in de Zaanstreek wonen, maar die er niet vandaan komen! Nogmaals sorry!
Alle reacties Link kopieren
Het grote probleem met de Zaanstreek is dat veel mensen er altijd blijven wonen en hun vriendenkring van de basisschool/voetbal/middelbareschool idem dito. En bij dat soort groepjes is het heel lastig om er tussen te komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven