Meiden omgeving Amsterdam

01-11-2015 14:32 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben opzoek naar leuke contacten. Mijn vriendschappen staan allemaal op een laag pitje omdat iedereen gaat samenwonen of kindjes krijgt! En ik dit nu wel heel erg begin te missen!



Ik ben 24 jaar oud, woon in amsterdam meiden uit omgeving amsterdam is ook goed. Zoek leuke meiden die willen stappen, wat drinken of lekker shoppen.



Hoop van jullie te horen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



We zoeken ongeveer hetzelfde heb je toevallig Facebook?
Alle reacties Link kopieren
Yes stuur je even een prive berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben ook op zoek naar het zelfde.



Gr
Alle reacties Link kopieren
quote:Marinka890 schreef op 02 november 2015 @ 07:48:

Hoi,



We zoeken ongeveer hetzelfde heb je toevallig Facebook?Ik kan jou geen prive bericht sturen:(
Alle reacties Link kopieren
quote:1307jennifer schreef op 04 november 2015 @ 18:17:

Hoi,



Ik ben ook op zoek naar het zelfde.



GrHeb je een berichtje gestuurd
Alle reacties Link kopieren
hoi Veeanne1 ik ben 24 jaar woon ook in Amsterdam je berichtje spreekt me wel aan alleen ik kan je geen prive berichtje sturen
Alle reacties Link kopieren
Kun je mij een priveberichtje sturen?
Alle reacties Link kopieren
Hi! Ik ben 21, misschien wat aan de jonge kant maar als het je leuk lijkt moet je maar een berichtje sturen! Groetjes!

Misschien leuk om met een groepje een drankje te doen volgende week of een lunch?
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,

Sluit mij graag bij jullie aan! Ik ben 24 jaar, woon in Amsterdam en altijd in voor een feestje of andere gezelligheid.
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen, ik ben 21 jaar en ik zou ook graag aan sluiten vooral in voor wat gezelligheid
Alle reacties Link kopieren
quote:storm1 schreef op 26 november 2015 @ 20:53:

Hoi iedereen, ik ben 21 jaar en ik zou ook graag aan sluiten vooral in voor wat gezelligheid Je moet even je berichten aanzetten kan je nu niks sturen:)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me berichten aan gezet
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een bericht terug gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hoii,



Ik ben Milou, 27 jaar en zit in hetzelfde schuitje ;)

Zou ik me ook aan kunnen sluiten?
Alle reacties Link kopieren
Heey, Ik ben Gabriela, woon sinds een maand in Amsterdam en ben naar het zelfde opzoek.

Zou je mij een berichtje kunnen sturen?
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik zoek ongeveer hetzelfde.. Zou ik me kunnen aansluiten? Ben 25 jaar en woon nu jaartje in amsterdam. Khou ervan om gezellige dingen te doen, lunchen, stappen, naar de bios,..

Khoor jullie graag
Vrienden heb je nooit teveel
Alle reacties Link kopieren
Ook ik wil me graag aansluiten! Is dat nog mogelijk? Ik woon in Amsterdam, ben 22 jaar en zoek eigenlijk hetzelfde..
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,,



Leuke berichten allemaal. Helaas kan ik niet iedereen een privé bericht sturen. Misschien zouden jullie mij een mail kunnen sturen als je interesse heb in nog een nieuw contact.



Ik wil graag nieuwe meiden ontmoeten om van het voorjaar dingen te gaan ondernemen en de stad te leren kennen.

Ik ben een ondernemende meid van 28 jaar oud, werk fulltime en onderneem graag wat op een vrije avond of in het weekend. Ik ben een sportieve meid, hou van fietsen en hardlopen. Ook vind ik koken, uiteten gaan, borrelen of een dansjes doen erg leuk.



Lijkt het je leuk om met mij in contact te komen dan zie ik graag een mailtje voorbij komen op kisseslaurien1988@hotmail.com.



groetjes loulou
Enjoy life en meet new people
Alle reacties Link kopieren
Als er nog leuke meiden bij willen, wij hebben inmiddels een groeps appje en spreken regelmatig af
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
Hi Ladies,



Ik sluit mij ook graag aan! Altijd leuk om nieuwe meiden te leren kennen.

Pb zijn welkom!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me superleuk om aan te sluiten een keer! Heb (om afspreken makkelijker te maken) een Facebook groep aangemaakt met een mede-nieuwe-Amsterdammer. Is makkelijk om events enz aan te maken. Misschien leuk om lid van te worden? https://www.facebook.com/nieuwinamsterdam/.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven