Meiden omgeving Den Haag

26-03-2015 11:15 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben nu ruim een halfjaar terug in Den Haag en ik merk dat mijn oude vriendschappen hier niet meer zijn wat ze zijn geweest (kennen jullie dat?).

Omdat ik wel houd van een lekker sociaal leventje, ben ik op zoek naar gezellige dames (en leeftijd maakt me helemaal niets uit) uit het Haagse die ook houden van gezelligheid: biosje pakken, drankjes doen, stappen, shoppen, terrasjes pakken, kopje thee/koffie drinken, hapje eten, samen koken, dagjes weg, whatever.



Even wat over mezelf: Ik ben Liez en ik ben 24 lentes jong, ik werk 3 dagen in de week in de zorg, ik studeer af, ik woon nog thuis (maar op zoek op m'n dooie gemakkie naar iets voor mezelf), ik heb een vriendje in Rotterdam en een people's person.



Who's in? Oh jaaa, misschien is het makkelijker om even te mailen naar lvlj@live.nl, aangezien ik niet altijd op het forum te vinden ben.



Haagse meiden, tot snel!



Liefs,



Liez
Alle reacties Link kopieren
Hey,



Ik zie dat helemaal niemand hierop gereageerd heeft! Ik ben 27 (v), en woon ook in Den Haag. Herken vooral het 'oude vriendschappen zijn niet meer wat ze zijn geweest'. Ook ik studeer nog, aan de uni in Utrecht.

Misschien een Facebook groepje aanmaken?
Blow, blow, thou winter wind, thou art not so unkind, as man's ingratitude. ~William Shakespeare

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven