Meiden uit omgeving Rotterdam gezocht :)

21-06-2012 14:22 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Dames,

Ik ben een 24 jarige meid en ik woon sinds kort samen, en ben daarvoor van Amsterdam naar Rotterdam Ommoord verhuisd.

Ik ken hier eigenlijk alleen mijn partner en zijn vrienden/vriendinnen.

Ik zou graag in contact komen met dames uit Rotterdam en omgeving die een leuke vriendschap willen opbouwen met mij, zodat ik ook zonder partner dingen kan ondernemen.

Ik hou onder andere van de bioscoop, shoppen en dansen.

Lijkt mij leuk iets van jullie te horen !
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me vriendin eens vragen
Alle reacties Link kopieren
Hoi Nikkilexi,



Ik woon heel dicht bij waar jij bent gaan wonen, ben ongeveer even oud en je interesses komen helemaal overeen met de mijne. Heb veel vriendinnen maar je kan er nooit genoeg hebben al zeg ik het zelf



Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd. Zodra je deze geaccepteerd hebt kunnen we in een privébericht emailadressen uitwisselen.





Liefs,

Beschuitje
Alle reacties Link kopieren
Hi Nikki,

ik weet (nog) niet hoe ik je een prive bericht kan sturen maar het lijkt me leuk om in contact te komen. Ik vind dezelfde dingen leuk en wil ook graag nieuwe mensen leren kennen.

Laat maar weten! :-)
Alle reacties Link kopieren
Hai Chloe !

Ik heb je toegevoegd als vriend, als je dit accepteert kun je mij privé berichtjes sturen.

Spreek je gauw !
Alle reacties Link kopieren
Ik zou je privémail hier niet laten staan Nikki! Er lezen hier helaas nogal eens wat gekken mee...
Alle reacties Link kopieren
Hai Nikki,



Het lukt me niet om je toe te voegen als vriend, maar ik woon ook sinds een paar maanden in de buurt van Rotterdam samen met mijn vriend en zou het super vinden om nieuwe mensen te leren kennen. Mijn hobby's zijn shoppen, dansen, etc



Groetjes Inge
Alle reacties Link kopieren
Hoi Nikki,



Ik woon nu bijna een jaartje in Rotterdam en ben 21 jaar, wil graag nieuwe mensen leren kennen. Laat maar even wat weten.



groetjes,

Jil
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Wat zijn er toch veel meiden met hetzelfde verhaal!:) Ik ben 23 en woon sinds een paar maanden bij mn vriend in Rotterdam in.. Het lijkt me ook leuk om hier wat meer mensen te leren kennen om gezellige dingen als winkelen, terrasje pakken, uitgaan, filmpje paken etc. mee te doen.. Misschien kunnen we een x met een groep meiden wat afpsreken? Laat maar even wat weten als het je wat lijkt:)



Groetjes!!
Alle reacties Link kopieren
Dag dames !

Ik zal jullie toevoegen en als je het dan accepteert kan ik een privé bericht sturen met daarin mijn email

Met een groepje iets doen is inderdaad ook een heel leuk idee !

Alle reacties Link kopieren
Hay!



Ik ben ook wel toe aan wat vriendinnen in de buurt. Zelf ben ik ook 24 en woon in Vlaardingen. Ik ben vrijgezel en zou het leuk vinden om af en toe wat leuks te gaan doen. Ik ken eigenlijk geen mensen die bij me in de buurt wonen dus lijk me leuk om wat meiden te leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
Hai Miss-Nanaa,

Ik heb je toevoeging geaccepteerd dus vanaf nu kunnen we persoonlijke berichten uitwisselen !
Alle reacties Link kopieren
Hi nikki, ik heb geen berichtje ontvangen. Ik probeer jou een pb te sturen maar dat lukt ook niet?
Alle reacties Link kopieren
Ommoord
Alle reacties Link kopieren
Heey

Ik zie dat dit topic al wat langer besta maar toch reageer ik maar even.

Eigenlijk best leuk dat ik me een soort moet voorstelen hihi,net een eerste date.

Maar oke ik woon in de buurt vab rotterdam,en ben 19 jaar(hopelijk niet te jong ;p)

Veel van me oude vriedinnen,spreek uk niet meer omdat ik op een heel ander punt ben jn me leven:

vriend,samenwonen en werken

Lijkt me dus wel leuk om andere meiden te leren kennen
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ook uit Ommoord en zou het ook leuk vinden nieuwe vriendschappen te maken! Ik woon op mezelf, werk fulltime maar wil graag 's avonds of in het weekend af en toe afspreken om bijvoorbeeld te winkelen, bioscoopje, drankje/terrasje doen, uitgaan, noem het maar op! Mijn emailadres is marielledeneef@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Het toevoegen was ook niet gelukt bij mij, Chloe..

Heb het nog eens geprobeerd !

Melanie jou heb ik ook toegevoegd zodat ik je een berichtje kan sturen en Marielle jou heb ik gemaild
Alle reacties Link kopieren
Hee!

leuk oproepje Ik ben 25 jaar, heb 6 jaar in Rotterdam samen gewoond, maar woon nu weer in Den Haag. Lijkt me heel leuk om wat nieuwe meiden te leren kennen! Ik hou zelf van uitgaan, dansen etc Zou leuk zijn om met een groepje af te spreken!



Groetjes Kirsten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Meiden,



Dit forum is nu al iets ouder maar ik hoop dat het ook nog geldig is. Ik ben onlangs ook naar Rotterdam verhuisd en ben op zoek naar leuke nieuwe vriendinnen. Om veel lol mee te beleven en gezellige dingen te doen. Ik hoop dat jullie mij willen toevoegen. Zodat we elkaar kunnen leren kennen :D



Groetjes,



Nathalie



P.S. Mijn gebruikersnaam klopt niet meer hoor ;) maar kan hem niet meer wijzigen haha. Ben een vrolijke meid hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven