Meiden uit 't Gooi 25-40

30-04-2016 11:02 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn huidige vriendinnen wonen redelijk ver weg daarom zou ik graag wat meiden bij mij uit de buurt willen leren kennen.

Het lijkt mij leuk om een nieuwe vriendin te ontmoeten om bijv. musea te bezoeken, een stuk mee te gaan fietsen, skaten, hardlopen, stedentrips te maken, een cursus te volgen of om lekker mee te gaan sporten. Een leuke middag thuis met veel films, koekjes en thee sla ik ook zeker niet af. Mijn huidige vriendinnen wonen wat verder weg en dat maakt het lastig om af te spreken. Ik ben daarom op zoek naar een vriendin in het Gooi. Het maakt me niet uit of je een relatie hebt, maar de levensfase met jonge kinderen is nog een ver van mijn bed show

De tijd van alleen maar over mannen praten en stappen heb ik een beetje achter me gelaten, mijn interesse ligt daar dus niet echt. Ik ben een mens die graag in ontwikkeling is, leergierig is en die veel van de wereld wil zien. Verdere ben ik een actief, extravert, open en humoristisch persoon.

Ik ben 29, single en ik werk fulltime als zelfstandige. Verdere interesses; Voeding, dieren (vegetariër), muziek, sporten, Ibiza, gezondheid en lezen. Verder kan ik het onwijs waarderen als een vriendin een beetje stabiel is en dat ze gevoel voor humor heeft.

Mochten mijn interesses matchen met de jouwe dan kom ik gráág met jou in contact
Ehm...ik kom niet in aanmerking, maar er moet me wel even iets van het hart: stel je je eisen niet wat te hoog? Je hebt echt over ieder detail van een toekomstige vriendschap nagedacht. Hoe groot acht je de kans dat iemand perfect in dit plaatje past?

Wellicht loop je de leukste mensen tegen het lijf (en gaan er werelden voor je open!) als je de zaken wat meer op je af laat komen?

Misschien kun je wel waanzinnig lachen met die alleenstaande moeder op de rand van de zandbak.

Of ongehoord doorzakken met die werkloze vrouw van tegen de vijftig van drie straten verderop...
Alle reacties Link kopieren
Ga je ook sollicitatiegesprekken voeren met de mensen die reageren?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kun je de OP op twee manieren lezen. Blijkbaar hebben de forumsters boven mij het gelezen alsof de genoemde interesses en karaktereigenschappen van TO door haar ook gezocht worden in een toekomstige vriendin.

Maar ik lees het juist anders: TO geeft een uitgebreide beschrijving van haarzelf, zodat mensen die willen reageren kunnen kijken of hen dat aanspreekt, of ze raakvlakken zien. Vind ik juist handig! Ik lees nergens dat TO verwacht dat eventuele vriendinnen aan hetzelfde lijstje voldoen. Of zie ik iets over het hoofd?



TO: ik vind je beschrijving dus leuk klinken, woon alleen niet in de buurt, maar ik wens je succes
Ik spreek toch geen Chinees?!
Nee, ze verwacht van alles wat ze opsomt dat de kandidaat-vriendin hier ook aan voldoet. Lees haar laatste zin nog maar eens.
Ze stelt helemaal geen eisen, ze vertelt hoe zij zelf is, niets mis mee lijkt mij.

Ik kom niet in aanmerking, ik heb niets met vegetarisch eten????
Alle reacties Link kopieren
@dymphnatam



Gelezen, maar ik lees het toch anders. Ik zie niet staan dat je niet hoeft te reageren als je niet 100% overeen komt. Kwestie van verschillende interpretatie denk ik (negatieve versus positieve interpretatie en letterlijk nemen versus iets meer tussen de regels doorlezen).

Maar TO zelf zal de enige zijnde weet hoe ze het precies bedoeld heeft
Ik spreek toch geen Chinees?!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er niks kwaads in vinden hoor. Gewoon eerlijk hoe het is en hoe ze het wil. En verwachtingen mogen toch?

De laatste zin slaat op wat zij voor ogen heeft: musea, skaten enz.

Ik vind het juist helder.
Helemaal correct. Zijn mijn zaken ook niet, temeer daar ik sowieso niet in aanmerking kom. Ik gaf het alleen als tip mee. Vanuit een positieve intentie.

Als ik het zo lees, zouden andere mensen het ook zo kunnen lezen. Getuige ook de tweede reactie op haar oproep.

Desalnietemin wens ik TS een succesvolle zoektocht!
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek toevallig contact in Hilversum! Stuur je wel een pb

Edit: ik weet niet hoe :-D Maar vind het wel leuk om in contact te komen
Alle reacties Link kopieren
Misschien lukt het zo. Even kijken of dit bericht persoonlijk aankomt ;) #VivaGooi*/
Alle reacties Link kopieren
@tinkerbell jammer dat je niet in de buurt woont!



@barista-iris leuk! Wil je mij anders mailen op .... Dan kunnen we daar verder kletsen. Laat even weten als je dit hebt gelezen want dan haal ik mijn email weer even weg.
Alle reacties Link kopieren
@VivaGooi - gelezen! Ga je eind van de middag mailen
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook heel gezellig! hoe kan ik reageren?aangezien ik je niet kan PBen. Ik ga alleen wel uit al is dat geen prio op mijn lijst ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn instellingen nu zo gezet dat ik priveberichten kan ontvangen!
Alle reacties Link kopieren
Ik woon sinds kort in het gooi! Ken hier ook echt nieeemand. Woon samen met mijn vriend in Bussum, hij werkt in Amsterdam en ik zoek daar werk. Interesses komen niet volledig overeen maar zoals anderen al zeggen maakt dat niets uit. Ik ben 25 jaar trouwens, ik ben nieuw op de site dus snap nog niet helemaal hoe je berichtjes en zo moet sturen, maar je mag mij wel een berichtje sturen, hoop dat ik hem dan ontvang haha
Always smile!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven