Mensen leren kennen rond Nunspeet

20-11-2014 09:28 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Ik ben pas verhuisd naar een dorpje in de regio Nunspeet. Tegelijkertijd heb ik mijn baan opgezegd, omdat ik vanaf het komende voorjaar mijn eigen bedrijf begin (B&B) en volop met alle voorbereidingen bezig ben. Ondanks dat ik het dus heel druk heb (verbouwing, inrichting etc.) , merk ik toch echt dat ik 'mensen om me heen' (anders dan aannemers en bouwvakkers, haha) mis, leuke nieuwe vriendinnen in mijn nieuwe woonomgeving, om bij te kletsen, leuke dingen te doen etc. Misschien zijn er meiden in de regio Nunspeet die het ook leuk vinden om hun vriendenkring uit te breiden?



In het kort: ik ben 33 jaar, woon samen met mijn vriend midden in het bos (heerlijk!), houd erg van het buitenleven (en van wandelen, fietsen) en verder van hardlopen, hou veel van reizen, sinds kort veel aan het bakken (veel taarten e.d. bakken i.v.m. de B&B straks, dus regelmatig leuke recepten aan het uitproberen) en aan het tuinieren i.v.m. heeeeele grote tuin bij ons nieuwe huis, en tot voor kort deed ik fanatiek aan Zumba, maar helaas i.v.m. de verhuizing opgezegd. Verder houd ik ook van lezen, muziek, filmpje kijken, winkelen, terrasje, nieuwe plaatsen ontdekken, (bord-)spelletjes spelen en ik zou wel creatiever willen worden dus ben je een creatieveling, dan kun je mij misschien nog wat leren !



Woon je in de regio en ben je ook op zoek naar vriendinnen en hou je een beetje van dezelfde dingen, dan hoor ik graag van je! Leeftijd vind ik niet zo belangrijk en of je wel of geen kinderen hebt, maakt ook niets uit.
Geniet van het leven :)
Alle reacties Link kopieren
Je hebt niets aan mijn reactie want hoewel ik uit die regio kom, woon ik er al jaren niet meer maar ik wilde toch even zeggen: een B&B, wat gaaf! Veel succes!
Alle reacties Link kopieren
Haha, bedankt noamski! Ja, heb er heel veel zin in, volgend voorjaar gaan we open! Als je een linkje wilt naar onze website/Facebook pagina, kan ik je we een privéberichtje sturen.
Geniet van het leven :)
Alle reacties Link kopieren
quote:madelief99 schreef op 20 november 2014 @ 12:56:

Haha, bedankt noamski! Ja, heb er heel veel zin in, volgend voorjaar gaan we open! Als je een linkje wilt naar onze website/Facebook pagina, kan ik je we een privéberichtje sturen.Ja hoor, leuk
Alle reacties Link kopieren
PB-tje verstuurd !
Geniet van het leven :)
Alle reacties Link kopieren
Hallo Madelief, ik woon 10 km van Nunspeet dus best id buurt. :)36 jaar oud, getrouwd,1 zoontje van 9 jaar en werk parttime. Ik hou zelf erg van wandelen in bos of lekker aan zee, lezen(vooral thrillers)film,muziek, gitaarspelen,schilderen en wil graag leren haken;-)Ik loop 2x in de week hard. Wat ontzettend leuk een BB :-)Daar hebben jullie mooie omgeving voor uit gekozen.Spannend hoor!! Groetjes fleur
Alle reacties Link kopieren
Hoi Fleur!

Leuk dat je reageert, ik stuur je even een PB-tje ! Ik wil ook wel leren haken trouwens, lijkt me best grappig!



EDIT: Oh, ik kan je geen privébericht sturen, die optie moet je aanvinken ergens in je profiel, misschien kun je dat alsnog doen?
Geniet van het leven :)
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij moet het nu lukken
Alle reacties Link kopieren
@ fleur, PB verzonden !
Geniet van het leven :)
Alle reacties Link kopieren
Al een wat oudere oproep, maar heb je toch een PB gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Madelief,



Wat leuk een B&B! Volgens mij hebben we veel overeen...ondernemer, natuurliefhebber, wandelen, op stap gaan e.d.



Stuur me anders een prive berichtje, dan kunnen we elkaar eens ontmoeten



Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven