Moeders gezocht regio Breda voor gezellige dingen

07-09-2016 23:07 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben 28 jaar en mama van 2 zoons van 1 en 3! Mijn sociale leven heeft dringend een oppepper nodig dus vandaar mijn oproep!!! Zou het gezellig vinden leuke meiden te leren kennen voor allerlei contact!! Kopje koffie, wijntje, kookclubje, films, shoppen, stedentrip maar bijvoorbeeld ook wat gezelligs met de kids!!



Wie lijkt t leuk??
Hoi!



Het lijkt me leuk om je te leren kennen, ik wil je graag een PB sturen, maar dat heb je uit staan.



Groetjes Vpktje
Alle reacties Link kopieren
Ja lijkt me erg leuk! Woon wel ongeveer 45 min van breda, maar dat mag de pret niet drukken toch! Pb lukt inderdaad niet
anoniem_308521 wijzigde dit bericht op 14-09-2016 14:35
Reden: Typefout
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Lijkt mij ook erg leuk. Moeder van een dochtertje van 2 maanden en recent verhuisd naar deze regio. Dus zin om andere moeders te ontmoeten in deze omgeving!
Hoi! Ik wil jullie ook graag leren kennen! Ik woon ook in Breda en heb een zoontje van 15 maanden. Ik hoor graag wat van je!!
Alle reacties Link kopieren
Hey wat leuk dat is toch al een heel clubje . Misschien leuk om een keertje als groepje af te spreken? Ik en de uk zijn wel onafscheidelijk momenteel ivm voeding maar ze is makkelijk.
Beetje een late reactie van mij, ik was op vakantie. Klinkt gezellig hier, behalve TO... die is gevlogen! Is het een idee om iedereen die wil naar 1 iemand te laten PB'en voor gegevens... en dan verder te kijken?
Is inderdaad wel een leuk idee om n keer samen met de kindjes wat leuks te gaan doen ofzo!! Als jullie willen mogen jullie mij wel een bericht sturen met bv e-mailadres of tel nr voor whatsapp. Dan maak ik een groep aan en kunnen we elkaar wat leren kennen en proberen een date te plannen.
Je hebt een PB Sajo!
Alle reacties Link kopieren
Hi mij lukt het niet om een pb te versturen naar je ... vreemd?!
Stuur hem anders naar mij Wendewen, lukt dat wel? Dan stuur ik hem weer door naar Sajo... Heb trouwens mijn nr gestuurd, app groep lijkt me het handigste...?
Is het nog gelukt wendewen? Dan maak ik een Appgroep aan!!
Alle reacties Link kopieren
Ja gelukt
Alle reacties Link kopieren
Mag ik nog bij jullie aansluiten? Ik ben 31 en mama van een kleine boef van 11 maanden. Ik woon en werk in Breda maar ken hier veel te weinig mensen.
Tuurlijk!! Als je mijn je telefoonnummer stuurt dan voeg ik je toe aan de app!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ben zelf 36j, net getrouwd en werkende moeder van zoontje van 10 maanden. Relatief nieuw in Breda en sociale leven helaas nog in m'n vorige woonplaats. Lijkt me leuk om andere vrouwen van mijn leeftijd op fietsafstand te ontmoeten! Hebben jullie al eens afgesproken?

Grtjs Ester
Hoi ester



We hebben inmiddels een keer afgesproken maar als je toe wilt voegen mag dat natuurlijk!! Als je mijn je telefoonnummer stuurt dat voeg ik je toe aan de appgroep.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!!

Ik zag deze oproep pas een paar dagen geleden. Maar ook mij lijkt het leuk om andere jonge moeders, op fietsafstand te ontmoeten!

Ik ben 35 jaar, getrouwd en werkende moeder van een dochtertje van bijna 2 jaar. Ik woon nog niet zolang in Breda. Familie en vrienden wonen helaas niet om de hoek.

Groetjes,

Nanette
Alle reacties Link kopieren
Ha Nanette,

Gezellig! We komen zo af en toe samen in wisselende samenstelling. Meestal met kids, soms zonder. Communicatie gaat via WhatsApp groep ???? . Dus als je daarin zou willen, kun je mij dan je telefoonnummer in n persoonlijk berichtje sturen?

Groetjes Ester
Alle reacties Link kopieren
Mwah, die ???? waren een smiley...
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Is er nog plek?ik ben wel een beetje laat...dus ik weet niet of het nog kan en of de groep al te groot is?

Zelf heb ik 2 dochters. De oudste is 4 jaar en de jongste word bijna 2 jaar.

Ik woon ook in de gemeente Breda en ben 31 jaar oud.

Zou leuk zijn als ik iets van jullie hoor????



Groetjes Carlijn
Alle reacties Link kopieren
Hoi Carlijn,



We hebben nog wel plek hebben voor een mama in ons groepje. Stuur je nr via een pb dan voegen we je toe in onze groepsapp.



Groetjes Linda
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Fijn dankjewel!sorry ik lees net pas je bericht.Ik dacht dat ik via mail berichtje kreeg als er reactie kwam,haha het is geen Facebook natuurlijk????ik zal pb sturen.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ohjee,hoe stuur ik een pb hier?ik krijg het niet gevonden...schaamschaam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven