Moeders van jonge kinderen in/om Rotterdam

06-09-2016 10:45 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds mijn zwangerschap en de geboorte van mijn zoontje merk ik dat er veel is verandert in het contact met anderen doordat je toch een beetje in een andere fase zit. Ik had veel vriendinnen die nog echt in het studentenleven zaten en dat bleek helaas wel een te groot verschil met samenwonen en een kind hebben. Ik mis het uitgebreide sociale leven alleen wel dus vandaar dat ik op zoek ben naar andere om weer dingen mee te ondernemen (of gewoon een keer lui op de bank mee te zitten).



Ik zoek dus eigenlijk mensen die zich ongeveer in de zelfde fase bevinden als ik. Ik studeer nog, maar werk er wel naast (als oppas en ik heb een tijdelijke kantoorbaan). Ik heb samen met mijn vriend een zoontje van bijna 1. Ik vind het leuk om er met hem op uit te gaan (dierentuin, kinderboerderij, zwembad, een kopje koffie) of een keer weer wat zonder hem te doen (ergens gewoon een drankje te doen of weer een keer naar de film). Of je nou een kind van 1 hebt, 3 in de leeftijd van 2 tot 7 of nog geen kind, maar misschien wel in de zelfde fase zit en het wel leuk vind af en toe wat te doen maakt mijn echt niet uit.



Als het je leuk lijkt om samen een keer wat te gaan doen stuur dan een pb!



Ik ben trouwens 25 en woon in het kleiwegkwartier, maar van uit daar kan je ook makkelijk met het ov naar andere plekken.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben Daniëlle ik ben 29 jaar en ik woon met mijn vriend en dochter van 3 maanden en onze 3 katten in schiedam.

Ik ben werkzaam als postbode 2 dagen in de week en verder ben ik thuis met mijn kleine. Je interesses komen erg overeen met wat ik leuk vind vandaar een berichtje. We hebben zelf een abo op blijdorp en zijn daar ook met regelmaat te vinden.



Hoe oud ben je en waar kom jezelf vandaan?



Als je wil mag je mailen daniellekoda@gmail.com



Groetjes Danielle.
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur je straks een email, maar ga nu mijn oppaskinderen uit school halen.



Ik heb je email adres alvast opgeslagen, misschien dat je die ivm privacy niet lang wil laten staan. Dan heb ik hem alvast
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik zit in dezelfde situatie als jij. Ook geen vrienden meer maar wel een gezelschapsmens. Ga vaak ergens heen met dochter van anderhalf zoals kinderboerderij of gewoon het bos in. Ik vind het leuk om haar te zien spelen met andere kinderen dus misschien kunnen we eens mailen oid?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trouwens 26 en woon richting ommoord.
Alle reacties Link kopieren
quote:my-little-appletree schreef op 06 september 2016 @ 14:27:

Ik stuur je straks een email, maar ga nu mijn oppaskinderen uit school halen.



Ik heb je email adres alvast opgeslagen, misschien dat je die ivm privacy niet lang wil laten staan. Dan heb ik hem alvast Is prima
Alle reacties Link kopieren
quote:Antroposoofje schreef op 06 september 2016 @ 14:31:

Hoi! Ik zit in dezelfde situatie als jij. Ook geen vrienden meer maar wel een gezelschapsmens. Ga vaak ergens heen met dochter van anderhalf zoals kinderboerderij of gewoon het bos in. Ik vind het leuk om haar te zien spelen met andere kinderen dus misschien kunnen we eens mailen oid?Hey, volgens mij hebben wij eerder in topics al wel eens gesproken. Lijkt me zeker leuk! Stuur je me een pb met je email adres? Dan stuur ik je een mailtje, jou pb functie staat niet aan dus ik kan je geen pb sturen.
Alle reacties Link kopieren
Antroposoofje, stuur je me nog een pb?
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Ik las je oproepje en het is allemaal zo herkenbaar! Ik heb je (volgens mij) een privé bericht verstuurd, maar ben nieuw op dit forum dus weet niet zeker of dit goed is gegaan. Ik hoop wat van je te horen.



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Ook herkenbaar,

ik ben een moeder van 2 zoon van 12 en 7 maandjes.

Woon in Rotterdam!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, stuur maar een pb ;)
anoniem_310201 wijzigde dit bericht op 25-03-2017 19:25
Reden: omdat
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven