moeilijk vrienden maken

04-05-2016 03:52 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
-delete-
xairadark wijzigde dit bericht op 16-09-2017 22:17
99.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ga je altijd zo laat naar bed? In dat geval bestaat de kans dat je overdag niet op je best bent, met een ochtendhumeur tot ver in de middag maak je volgens mij niet makkelijk vrienden. Ga eens solliciteren, misschien vind je wel werk in de supermarkt waar je komt, tenzij je er héél erg alternatief bijloopt misschien, als je werk hebt kom je in ieder geval onder de mensen. Als je een baan hebt heb je ook een inkomen, mooi meegenomen. Met gamen en series kijken kom je geen stap verder, met het volgen van een cursus wel.



Ik val overigens niet in jouw leeftijdscategorie, wel in die van je oma.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
zoals ik aangaf heb ik een heel slecht slaapritme..haha
Alle reacties Link kopieren
Wat onderneem je om andere mensen te ontmoeten waar een vriendschap uit zou kunnen ontstaan?



Met series kijken, gamen en midden in de nacht forummen zul je niet veel anderen tegen komen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dat thuiszitten doe je zelf. Waarom werk of studeer je niet? Doe je aan sport?
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Ga werken, zorg voor een beetje ritme.

En woon je nog thuis?
Alle reacties Link kopieren
Waarom werk/studeer je niet? Dat lijkt me een goede basis voor vriendschap. Dus als ik jou was zou ik zo snel mogelijk opzoek gaan naar werk/studie.



Verder, als je fan bent van anime en games, zijn er ook veel meetings waar je vrienden kan maken.

http://www.meetup.com/topics/anime/

Zoiets bijvoorbeeld?
Ik sluit me aan bij wat hiervoor al gezegd is. Ga op zoek naar een opleiding/cursus die je kunt volgen of een baan. En wordt bijvoorbeeld lid van een club. Misschien ontmoet je daar leuke mensen. Met andere woorden, ga dingen buiten de deur doen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Kun je niet werken door omstandigheden? Weet je, door jezelf in een uitzonderingspositie te plaatsen is het moeilijk om vrienden te maken.



Wat ik lees in je bericht is dat je vindt dat je heel erg anders bent dan anderen, daar achter verschuild, maar toch op zoek bent naar gewone dingen.

Misschien kun je daar eerst een balans in vinden, voor jezelf bepalen wat je belangrijk vindt.

Is er in den haag echt geen club waar je bij kunt? Of begin met vrijwilligerswerk bij een bejaardentehuis, knutselclub voor kinderen of de scouting.

Dan leer je wat je belangrijk is voor jezelf, leert nieuwe mensen kennen en ontvangt positieve energie, nu slurpt die bak alleen energie maar leeg maar er komt niks voor terug.



Succes! En opstaan! 'T is al kwart voor tien.
Alle reacties Link kopieren
er is wel een rede dat ik dit juist in de nacht heb geplaatst.

ik hoop juist mensen te vinden die met mij om kunnen gaan voor wie ik ben.

en ik hou niet van liegen dus ben liever eerlijk vanaf het begin.

werken en studeren mag ik voorlopig nog niet.

ik vond dat geen leuke besslising maar ben daardoor wel een thuistudie gaan doen (heb er wel moeite mee)

ik doe wel eens vrijwillgers werk bij me pa. maar ik vind het heel moeilijk om daar vrienden te vinden. en ik voel me daar nog meer alleen als thuis.. dat heb ik altijd als ik onder de mensen ben.

ik woon nog thuis. alleen met me pa en me broer ouders zijn gescheiden.

heb ook een heel verleden achter me rug.

ook voor me slaapproblemen hebben mensen me slaapillen aangeraden maar er is heel veel gebeurt waardoor ik als de dood ben voor drugs zowel medicatie waardoor je je anders gaat voelen.

ik kijk juist series enzo om me minder alleen te voelen.

en zoals ik al zij ik vind het moeilijk om zomaar iemand aan te spreken.

ik wist me zelf geen raad meer en dacht ik las hier zoveel berichten dat ik er zelf ook een plaatst.

ik bedoel van de 16 miljoen mensen in nederland is er vast een waarmee ik vrienden kan worden ook onder deze omstandigheden.

dankjewel voor jullie berichten.

ik snap dat het ook beter is om naar buiten te gaan en werk te zoeken enzo.

maar in mij geval is dat dus lastig haha.



ik voel me gewoon eenzaam ik durfde het eerst niet toe te geven maar naar 2/3 jaar voel ik het echt wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:xairadark schreef op 04 mei 2016 @ 04:17:

zoals ik aangaf heb ik een heel slecht slaapritme..hahaWat dat betreft ben je de enige niet, ik ook maar bij mij is dat tijdelijk, dat heb ik eens in de zoveel jaar en het wordt vanzelf weer normaal. Ik geef er maar gewoon aan toe, van uren woelen knap je niet op.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Hoi xaira wou je een privé bericht sturen maar je hebt de functie uit staan
Alle reacties Link kopieren
quote:xairadark schreef op 04 mei 2016 @ 13:56:

er is wel een rede dat ik dit juist in de nacht heb geplaatst.

ik hoop juist mensen te vinden die met mij om kunnen gaan voor wie ik ben.

en ik hou niet van liegen dus ben liever eerlijk vanaf het begin.

werken en studeren mag ik voorlopig nog niet.

ik vond dat geen leuke besslising maar ben daardoor wel een thuistudie gaan doen (heb er wel moeite mee)

ik doe wel eens vrijwillgers werk bij me pa. maar ik vind het heel moeilijk om daar vrienden te vinden. en ik voel me daar nog meer alleen als thuis.. dat heb ik altijd als ik onder de mensen ben.

ik woon nog thuis. alleen met me pa en me broer ouders zijn gescheiden.

heb ook een heel verleden achter me rug.

ook voor me slaapproblemen hebben mensen me slaapillen aangeraden maar er is heel veel gebeurt waardoor ik als de dood ben voor drugs zowel medicatie waardoor je je anders gaat voelen.

ik kijk juist series enzo om me minder alleen te voelen.

en zoals ik al zij ik vind het moeilijk om zomaar iemand aan te spreken.

ik wist me zelf geen raad meer en dacht ik las hier zoveel berichten dat ik er zelf ook een plaatst.

ik bedoel van de 16 miljoen mensen in nederland is er vast een waarmee ik vrienden kan worden ook onder deze omstandigheden.

dankjewel voor jullie berichten.

ik snap dat het ook beter is om naar buiten te gaan en werk te zoeken enzo.

maar in mij geval is dat dus lastig haha.



ik voel me gewoon eenzaam ik durfde het eerst niet toe te geven maar naar 2/3 jaar voel ik het echt wel.



Heb je al geprobeerd om in oplossingen te denken in plaats van in problemem?

Heb je therapie of therapie gehad?

Kun je niet beter ergens anders vrijwillkgerswerk doen dan bij je vader?

Heb je voor je slaapprobleem al eens een drogisterijmiddeltje geprobeerd (toch oppassen als je andere medicijnen gebruikt)?

Kun je de reden noemen waarom je niet mag werken of studeren of is dat te persoonlijk?

Je woont nog thuis, zou je niet liever zelfstandig wonen?

Heb je in verband met je thuisstudie weleens overwogen om voor jezelf een vaste schooltijd in te stellen, om wat regelmaat te krijgen, bijvoorbeeld van 10.00 tot 12.00 en/of van 14.00 tot 16.00?



Ik stel heel wat vragen zoals je ziet, nu ben jij aan de beurt met de oplossingen.



Als je 's avonds laat TV kijkt, zoek dan een tell sell programma op, ik durf te wedden dat je na hooguit tien minuten je ogen niet meer kunt openhouden.
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven