Nieuw contacten midden limburg/Roermond

17-11-2014 23:33 25 berichten
Hey Meiden



Sinds een tijdje woon ik weer in de omgeving van Roermond en het lijkt me heel leuk om nieuwe contacten op te doen.

Laat ik eerst maar even iets over mezelf vertellen. Ik ben Lonneke 31 jaar en hou van van koken, winkelen en een gezellig drankje. Lijkt het je leuk om in contact te komen laat dan maar een berichtje achter
Alle reacties Link kopieren
Het is heel erg moeilijk om tussen de Limburgers te komen als je er zelf geen bent. Blij dat ik daar weer weg ben! Succes!
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
Denk dat Lonneke van oorsprong een Limburgse is, Dees
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat t alleen voor de meiden is
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom uit het zuiden van Limburg

Maar minstens 1x per 2 weken in Roermond.



Dus als het je leuk lijkt om te mailen ofzo dan hoor ik het wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:nwdesie schreef op 17 november 2014 @ 23:41:

Het is heel erg moeilijk om tussen de Limburgers te komen als je er zelf geen bent. Blij dat ik daar weer weg ben! Succes!



Ik ga meestal naast ze staan. Praat ook wat makkelijker.



Maar je hebt wel een punt. Ik zal voor vele altijd 'die Hollander' blijven. Is me vaak genoeg gezegd. Maar het zal me worst wezen. Ik vind het via via dingen doorgeven hier ergerlijker. Liever direct.



Anyway, ik woon dus ook in Midden Limburg. 32 inmiddels. Ben je nieg afgeschrikt van hierboven mag je me pb-en.
Alle reacties Link kopieren
Apestaartje30.



Dat klopt wat je zegt.

Zelf woon ik in midden limburg,maar ik ben dus een import, dus ik kom oorspronkelijk hier niet vandaan,maar doordat mn vader hier een een baan had vroeger,zijn we hier komen wonen,en je merkt idd,dat je er wat moeilijker er tussen kom.

De meeste vrienden van mij komen uit n en z holland.



Maar bij deze ........ dus loti 1983.het lijk me erg leuk om met je in contact te komen,en apestaartje ...... jij bent ook van harte welkom !!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lonneke,



Ik woon zelf sinds een paar maand in Roermond en zou ook graag wat nieuwe mensen leren kennen.

Ik ben 26 jaar, houd van winkelen, koken of bakken (als ik de tijd heb) en een gezellig drankje!

Het lijkt mij leuk om eens wat af te spreken!



Groeten Anna
Hey allemaal.

Wat leuk dat jullie gereageerd hebben. Misschien is het ook wel leuk om met een groepje af te spreken hoe meer zielen hoe meer vreugd.

groetjes Lonneke
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lonneke,



Ik woon zelf ook in Roermond, ben 30 jaar, als het je/jullie leuk lijkt kunnen we eens een drankje doen ofzo?



Groetjes Lindsay
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ik zou me ook graag willen aansluiten!

Ik ben 32, moeder van een kleine meid en werk parttime. Zoek nog wat leuke contacten in Roermond!
Alle reacties Link kopieren
Limburgers zijn best gezellig hoor!!

Ik ben in voor een drankje!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik ben een meid van 28 jaar.

Ik woon in Tegelen en werk in Swalmen.

Het lijkt mij erg gezellig om met jullie een drankje te gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik kom uit Zuid Limburg maar zou het ook heelleuk vinden om in contact te komen met jullie. Ben trouwens 25
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, ik ben 34 jaar en woon sinds een paar maanden samen in Roermond. Is wel even wennen hoor, zo'n verhuizing naar een andere stad! Daarom zou ik graag wat nieuwe mensen willen leren kennen met of zonder zachte G 😉. Dialect versta ik trouwens ook😂.

Zijn er toevallig al wat contacten gelegd? Zo ja, kan ik me hierbij aansluiten?



Groeten Chantal
Alle reacties Link kopieren
Hallo Lonneke,



Ik ben dan wel geen vrouw, maar kom ook graag in contact met nieuwe mensen. Koken is ook een van mijn hobbies.



Ik kom graag in contact
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf ook zo'n topic gestart omgeving Sittard. Wie eens wil afspreken, laat maar weten. Gezellig! Bios, etentje of concert?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me een leuk idee om eens met zn alle aftespreken! .ik ben zelf 27 en woon ook in de buurt van roermond.
Alle reacties Link kopieren
Goed plan. Maar in welk topic bespreken we dit dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Raymond8230 schreef op 23 december 2015 @ 18:30:

Goed plan. Maar in welk topic bespreken we dit dan?



Neem aan deze dan toch?



Maarreh. ... is dit niet eens eerder geprobeerd en toen ging het uiteindelijk niet door of iets dergelijks.

Zat één iemand alleen. In de v&d (meen ik gelezen te hebben.)



Ik vind eerst appen/berichten trouwens prettiger.
Alle reacties Link kopieren
Ow dat is vervelend 😕



Een groepsapp kan eventueel ook aangemaakt worden?
Alle reacties Link kopieren
Groepsapp lijkt me een goed plan!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ondertussen een groepsapp aangemaakt. Gelieve me even een PM te sturen met je gsm nummer, dan voeg ik je toe
Ben een hele tijd niet meer online geweest, en zie nu dat er nieuwe bericht bij zijn gekomen. Het lijkt me erg leuk om in contact te komen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven