Nieuw in Amersfoort

19-09-2014 21:45 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ik ben sinds een jaar verhuisd vanuit Amsterdam naar Amersfoort om te gaan samenwonen.

Ik ken nog niet zoveel mensen in Amersfoort terwijl ik het juist leuk vind om lekker op het terras een drankje te drinken of nieuwe plekken te ontdekken.

Ik hou van reizen en sport regelmatig.



Wie heeft er zin om binnenkort gezellig wat te gaan drinken in Amersfoort of omgeving?



Groetjes,

Marloes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Marlous,



ik woon sinds enkele jaren vlakbij Amersfoort. Een netwerk opbouwen in een nieuwe omgeving is toch lastiger dan ik dacht.

Het lijkt me gezellig om meiden in de omgeving van Amersfoort te leren kennen om leuke dingen mee te ondernemen,

Ik heb ook op andere oproepjes gereageerd, misschien heb je mijn reactie daar al gelezen.

Ik hoor graag van je.



Groetjes, Mirjam
Hoi hoi!



Ik woon al mijn hele leven in Amersfoort en ik wil graag mijn netwerk uitbreiden.

Het lijkt mij ook leuk om leuke en gezellige dingen te ondernemen met meiden uit de omgeving.



Ik hoor het wel :-)



Groetjes,

Kirsten
Alle reacties Link kopieren
Hoi



Ik ben Fenna, 26, en woon sinds januari in Amersfoort. Ik herken dit nogal en wil ook graag mensen in Amersfoort leren kennen! Wie heeft zin om een keer wat te gaan drinken in de stad om kennis te maken?

Groetjes,

Fenna
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,



Hier nog iemand woonachtig in Amersfoort en die haar netwerk uit wil breiden. Ik lees herkenbare reacties. Zelf ben ik 29jr, woon en werk in Amersfoort. Een keertje iets drinken? Berichtje kan altijd.



Suzanne
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



het lijkt me leuk om eens wat te gaan drinken in of in de omgeving van Amersfoort.

Ik weet alleen niet hoe ik prive berichtjes kan sturen, dus doe het via deze weg.



Mirjam
Alle reacties Link kopieren
Hoi Mirjam,

Onder de profielfoto van mensen staat soms een praatwolkje met een plusje. Als je daar op klikt kun je een privé berichtje sturen. Bij jou zie ik alleen niet zo'n plusje... dus misschien dat jij ze daarom ook niet bij anderen ziet. Je kunt dat aanpassen bij 'mijn voorkeuren' geloof ik.



Groetjes,

Fenna
Hoi,



Ik ben Nathaly 31 en woon al een aantal jaren in Hoogland.

Getrouwd en mama van twee kids.

Zou het ook leuk vinden om wat nieuwe mensen te leren kennen.



groetjes Nathaly
Alle reacties Link kopieren
Hoi Fenna,



Inderdaad, ik moest het even aanpassen bij "mijn voorkeuren".

Bedankt voor de tip!

Voordat ik prive berichtjes ga sturen: wie zijn er nog actief op dit topic?



Groetjes, Mirjam
Oepsie! Ben hier eigenlijk niet vaak, dus zie de reacties nu pas weer.

Is er in de tussentijd al iets ondernomen?
Alle reacties Link kopieren
Nee, er is verder nog niks ondernomen.

Er reageert verder helaas niemand meer op mijn laatste bericht ....



Mirjam
Alle reacties Link kopieren
Hoi Mirjam ik heb je een privébericht gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen!

Ik ben Anne, over 2.5 week word ik 27. Ik woon sinds februari in Amersfoort en heb een beetje hetzelfde. Zou graag met jullie in contact komen voor films kijken, terrasjes, lekker uiteten gaan, sporten etc. Zelf heb ik sinds 6 maanden een nieuwe relatie, dus ik woon nog op mezelf Lijkt me leuk wat te horen.



Groetjes Anne
You can only have the sunshine after the rain
Hoi Luftyu,



Ik wilde je een PB'tje sturen, maar ik zie geen mogelijkheid bij jou.

Maar lijkt me leuk om met je in contact te komen. Ik word over iets meer dan een maand 25 en ik woon in Amersfoort. Lijkt me leuk om wat van je te horen.



Groetjes,

Kirsten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Kirsten!

Leuj dat je reageert. Misschien omdat ik pas net lid ben. Heb nu wel die optie aangevinkt. Lukt het nu wel?

Groetjes Anne
You can only have the sunshine after the rain
Alle reacties Link kopieren
Hooii!!

Ik woon niet in Amersfoort, maar wel redelijk in de buurt. Lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen en gezellige dingen te ondernemen.

Mailadres: wendy-b1@outlook.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven