Nieuw in Sassenheim en op zoek naar nieuwe vrienden

10-06-2013 11:24 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, wij zijn net in Sassenheim komen wonen, super leuk dorp. Beetje jammer dat we hier in de omgeving niemand kennen. Dus zou leuk zijn om mensen te leren kennen hier in de buurt zodat je niet steeds afhankelijk bent van je auto om een flink stuk te moeten rijden. Maar gewoon lekker op je fiets kan stappen om even bij elkaar langs te gaan.



Ik ben 32, getrouwd, geen kids, wel noorse boskatten ;). Ben dol op karate en sport veel. We zitten er aan te denken om ooit een keer een kano te kopen, aangezien je hier superleuke tochten kan maken. Wij proberen ieder jaar een reis te maken naar Azië. Ben dol op uit eten gaan of ergens even lunchen.



Het lijkt mij leuk om met een groepje hier in de omgeving iets leuks op de bouwen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Niqie,



Ik ben 32 jaar en woon in Leiden.

Vind je het leuk om te mailen?
Alle reacties Link kopieren
Haiii



Wat ontzettend leuk!!



Eindelijk iemand die ook nieuw is in Sassem

Ik woon sinds 1 juli met mn vriend samen in Sassenheim.

Ook wij zijn hier nieuw en kennen eigenlijk alleen nog onze buren hihi.



Wij wonen aan het water en hebben een sloepje. Ook helemaal fan van azie! Wij gaan er zelfs naartoe met een groepsreis :)!



Waar komen jullie oorspronkelijk vandaan? Lijkt het je leuk om te mailen? Mijn mailadres is selouwaars@gmail.com



Groetjes



Ps ik ben trouwens 28 en mijn vriend 33 en ook wij hebben twee katjes

Pps; wat brengt jullie in Sassem



quote]Niqie schreef op 10 juni 2013 @ 11:24:

Hoi, wij zijn net in Sassenheim komen wonen, super leuk dorp. Beetje jammer dat we hier in de omgeving niemand kennen. Dus zou leuk zijn om mensen te leren kennen hier in de buurt zodat je niet steeds afhankelijk bent van je auto om een flink stuk te moeten rijden. Maar gewoon lekker op je fiets kan stappen om even bij elkaar langs te gaan.



Ik ben 32, getrouwd, geen kids, wel noorse boskatten ;). Ben dol op karate en sport veel. We zitten er aan te denken om ooit een keer een kano te kopen, aangezien je hier superleuke tochten kan maken. Wij proberen ieder jaar een reis te maken naar Azië. Ben dol op uit eten gaan of ergens even lunchen.



Het lijkt mij leuk om met een groepje hier in de omgeving iets leuks op de bouwen.[/quote]
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, sorry dat het even duurde voordat ik reageer, was op vakantie. Ik zal jullie even een bericht sturen met mijn emailadres!



En bedankt voor jullie reacties! leuk!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Er zit in Hillegom een heel leuke Musicalgroep, mocht je van zingen en toneelspelen houden!

We zitten nu aan het einde van ons repetitieproces dus nu worden er geen nieuwe mensen meer aangenomen maar aan het einde van de zomer beginnen we aan een nieuw stuk.

Het voelde voor mij alsof ik in een warm bad terecht kwam.



groetjes!
T is nie waar.... Zeiden de eendjes kwak....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven