nieuwe contacten in Rotterdam

30-06-2015 19:14 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Herkennen jullie dat? Je hebt een middagje/avondje vrij, wilt graag wat leuks doen, maar hoewel je echt hele leuke en waardevolle vriendschappen hebt, heeft iedereen het te druk met relatie/werk/studie etc? Mij gebeurde dit regelmatig, totdat ik besloot het roer om te gooien.



Ik ben 28 jaar, woon in Rotterdam-Noord (een klein kwartiertje lopen van Centraal Station), en vind het erg leuk om op deze manier nieuwe contacten op te doen. Om bovenstaande reden heb ik het afgelopen jaar ook via internet een aantal nieuwe meiden ontmoet (1 op 1), en dat is mij erg goed bevallen. Natuurlijk kan je niet met iedereen een klik hebben, maar met 3 van hen heb ik wel nog steeds erg leuk contact. En ik blijf het ook leuk vinden om op deze manier mijn vriendenkring uit te breiden!



Even wat over mezelf. Ik woon alleen, heb geen relatie en/of kinderen, maar ik ben sinds kort wel een mentor van een jong meisje. Als vrijwilliger begeleid ik een meisje die gevlucht is voor de oorlog om haar weg te vinden hier in Nederland. Dit is iets waar erg veel tijd in gaat zitten, maar wat ik met heel veel plezier doe en waar ik veel energie uit haal. Wat ik in mijn vrije tijd nog meer leuk vind om te doen is reizen, skiën, wandelen, lezen, uit eten gaan/terrasje pakken, ergens wat gaan drinken, naar de bios etc. Daarnaast probeer ik 3 keer in de week naar de sportschool te gaan, maar dat is meer om aan mijn figuur te werken dan dat ik het nou zo leuk vind. Ik ben geen feestbeest, in die zin dat ik niet het type ben dat ervan houdt tot diep in de nacht uit te gaan en in een drukke discotheek te staan.



Een eigenschap die ik erg waardeer in mijn vriendinnen, is als ze openminded zijn en een open karakter hebben. Zelf ben ik dat ook. Ook vind ik het belangrijk dat mijn vriendinnen sociaal zijn ingesteld, en dus niet te veel met zichzelf bezig. En wees ook gewoon lekker jezelf. :-)



Ik hou er niet van maandenlang over een weer te mailen. Ik denk dat je pas echt weet of er een klik is als je elkaar ontmoet. Helaas heb ik ook ervaren dat er best veel meiden zijn die wel via internet op zoek zijn naar contacten, maar die geen moeite doen om daadwerkelijk met iemand af te spreken. Dan houdt het voor mij ook snel op.



Jullie kunnen mij mailen op vivaforum010@gmail.com.
Alle reacties Link kopieren
Email gestuurd :-)
Alle reacties Link kopieren
Hi cooper87, leuk om te horen dat je een goede bijdrage levert door mentor te zijn. Zou het leuk vinden om verder met jou te praten. Wil je mij een berichtje sturen om in contact te komen?
Alle reacties Link kopieren
Gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven