Nieuwe contacten (Omgeving) Zwolle

04-01-2017 14:01 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben op zoek naar nieuwe contacten in Zwolle of of in de nabije omgeving daarvan om leuke dingen mee te gaan doen (en misschien voorzichtig een vriendschap mee op te bouwen)



Leeftijd is maar een getal zeg ik altijd, dus dat maakt me niet zo heel veel uit, ben zelf 30.



Ik hou er van om naar de bioscoop te gaan, theater, kroegje, terrasje pakken, uit eten, winkelen

Verder ben ik net weer begonnen met fitnessen, ik hou van dieren en heb geen kinderen (en die staan ook niet op de planning )



Mocht je het aanspreken stuur me gerust een berichtje



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meridian,



Ik woon ook in Zwolle en lijkt mij leuk om je te leren kennen. Volgens mij vinden we de zelfde dingen leuk om te doen, behalve sporten ookal staat dat wel al een tijdje op de planning ????



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meridian,



Ik woon ook in Zwolle, ben ook 30 jaar en het lijkt me leuk om eens af te spreken



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur jullie allebei even een pb
Alle reacties Link kopieren
Dat lukt dus niet, kunnen jullie mij pb'en met wat meer info enzo
Alle reacties Link kopieren
Ha, ik kan jou ook geen bericht sturen! Heb je in je profiel wel aanstaan dat je berichten van anderen kan ontvangen?
Alle reacties Link kopieren
Als het goed is lukt het nu wel
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meridan, ik ben 34 en kom ook uit de omgeving van Zwolle! Ook ik vind het leuk om naar de kroeg te gaan, bios etc. Ik fitness ook Daarnaast heb ik 2 lieve kinderen.....en ook een hele lieve hond!
Alle reacties Link kopieren
quote:Meridian schreef op 05 januari 2017 @ 22:05:

Als het goed is lukt het nu wel Ik kan je nu inderdaad wel een bericht sturen, maar bij het verzenden krijg ik telkens een foutmelding! Erg vervelend. Misschien kan jij mij nog eens wat proberen te sturen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen!



Niet erg actief op het forum, hou de contact pagina om de zoveel tijd wel in de gaten omdat ik het een leuke manier vind om mensen te ontmoeten!



Mijn verhaal komt aardig overeen; ik ben 30 jaar, en hou ook van naar bioscoop gaan, ergens een biertje/wijntje te doen of ergens lekker hapje eten, groots fan van mijn kat en vele andere dieren, kinderen heb ik niet in de planning. Daarnaast ga ik graag naar concerten en hou ik van bordspellen.



Sporten is dan weer totaal niet mijn ding. Om dat te compenseren wandel ik graag overal heen (bij gebrek aan een fiets moet dat ook wel ;) )



Misschien hebben jullie al eens wat afgesproken maar lijkt me leuk om een keer af te spreken!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lin, woon.je ook in Zwolle dan? Ik had ook al eerder gereageerd, maar niks meer vernomen...
Alle reacties Link kopieren
Schopt topic omhoog,

Na wat mislukte contacten lijkt het me nog steeds leuk om nieuwe meiden te leren kennen, wat in de OP staat klopt nog steeds, ben alleen een jaartje ouder ;)
Alle reacties Link kopieren
Hoihoii!!

Allereerst de beste wensen voor iedereen haha;)

Ik ben weliswaar wel n jongen , maar hoop dat dat niet mag uitmaken.

Even over mij ; Ben 22 en woon sinds kort net buiten zwolle voor mn studie !
Daardoor moest ik veel vrienden "achterlaten"
een goede vriendin zei dat ze via deze site ook n leuk vriendengroepje eraan heeft over gehouden , dus wie niet waagt..;)

Ik hou van gezelligheid , op stap , kroegje , sporten , en hou van dieren haha

Ik.hoor het wel .

Groet Danny !
Alle reacties Link kopieren
Hoiiii,

Ik woon nog niet heel erg lang in Zwolle, en ken nog niet heel veel mensen, maar wel ben wel gek op gezelligheid!

Drankje/hapje doen vind ik erg leuk, en krijg veel energie van mensen :)

Ik zou het leuk vinden om eens wat mensen van hier te ontmoeten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben petra, 40 en ook omgeving zwolle,
Ik ben gescheiden en daarna een relatie gehad die deze week over is.
Omdat ik verder geen vriendinnen heb, wil ik graag op deze manier nieuwe vrienden maken.
Ik heb twee kids,de rest kunnen we later wel vertellen

Groetjes petra

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven