Nieuwe contacten Rotterdam & omg

27-09-2015 17:30 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb enige tijd terug een oproep geplaatst. Krijg zo nu en dan nog steeds emails met de vraag of mijn oproep nog actief is. Ja, ik sta nog steeds open om nieuwe meiden te leren kennen en vanuit daar te kijken of het klikt. Even mijn oproep opnieuw geplaatst.



---->



Hola dames,



Ben niet zo lang geleden verhuisd naar Rotterdam en het bevalt me goed. Rotterdam is een gezellige stad en er valt hier veel te doen. Ik ben niet onbekend met Rotterdam, heb hier gestudeerd (Uni) en tevens gewerkt. Ik heb geweldige vriendinnen maar het is fijn om meiden te leren kennen die in dezelfde stad wonen en waarmee je kunt afspreken zonder onze agenda erbij te pakken en een datum te prikken. Ik heb wel behoefte aan wat extra contacten, naast de contacten die ik al heb. Herken jij dit, dan moet je vooral verder lezen....



Ik heb al eerder op twee dames gereageerd op deze forum maar na veel over en weer mailen kwam er niet echt vaart in dus ik neem het hef in eigen handen en open zelf een topic. Hou niet van veel mailen, ben eerder van laten we spontaan een drankje doen om te kijken of er een klik is. Voorafgaand uiteraard even appen/bellen.



Vind jij het ook leuk terrasjes te pakken, ergens in de late uurtjes een drankje te doen, naar de bios, lekker te eten en ben je 26-38 jaar.... dan moet je mij zeker een mailtje sturen

---->>> flowerbriesje@hotmail.com



Ps: Ik hou overigens niet van kortzichtige oppervlakkige contacten. Contact moet van twee kanten komen.
Keep smiling
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me erg leuk. Kom zelf niet uit Rotterdam, maar ben er wel vaak te vinden
Alle reacties Link kopieren
Het is handig als je je leeftijd er bij zet.
Alle reacties Link kopieren
Leuk!!! Heb pb gestuurd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven