Nieuwe contacten stad Groningen

05-11-2016 17:01 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar ik van hou? Een lekker glas wijn, gezellig kletsen, reizen, koken en een dansje op z'n tijd :-)



Ik woon nu ongeveer twee jaar in Groningen en vind ik het eerlijk gezegd nog best lastig om mijn draai hier te vinden.

Ik mis gewoon een of een paar vriendinnen om af en toe gezellig wat mee af te spreken!



Over mijzelf: ik ben 31 jaar, getrouwd (geen kinderen) en werk als zzp'er. Ik ben naar Groningen verhuisd vanwege het werk van mijn man. Groningen vind ik een ontzettende leuke stad en had verwacht dat ik hier snel weer nieuwe sociale contacten op te doen. Dit blijkt toch lastiger dan gedacht. Doordat ik vanuit huis werk heb ik geen collega's en denk dat rond deze leeftijd de meeste mensen al een vriendengroepje hebben, dus heb al snel het idee dat mensen niet op mij zitten te wachten.



Voordat ik in Groningen kwam wonen heb ik vier jaar in Utrecht gewoond en heb ik via deze viva forum ook een ontzettend leuk vriendinnengroepje leren kennen waar ik gelukkig nog steeds contact mee heb. Wederom hoop ik via deze weg opnieuw wat meiden te ontmoeten en wellicht dat er een leuke vriendschap in het verschiet ligt.



Spreekt bovenstaande jou aan; hoor ik graag van je! En kunnen we een keer afspreken voor een gezellig borreltje in de stad!



Groetjes Lisa
Alle reacties Link kopieren
Hi Elisa! Ik ben 30 en ik woon en werk in grunn. Ik hou net zoals jou, van reizen, gezelligheid, een glas wijn en af en toe een dansje. Omdat veel vriendinnen richting het westen verhuizen ben ik ook op zoek naar nieuwe sociale contacten:). Als je een keer wat wil drinken dan hoor ik het graag .
Alle reacties Link kopieren
Me too alleen dan vanuit assen...
Alle reacties Link kopieren
Hier nog iemand vanuit Assen
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Sorry voor mijn late reactie! Ik was namelijk de afgelopen drie weken op vakantie in Borneo. Ook lekker natuurlijk Binnenkort gezellig een borreltje te doen lijkt mij erg gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik heb op facebook een besloten groep aangemaakt ' Viva borrelgroep Groningen'.



Dit is denk ik wel handig om op een makkelijke manier met elkaar in contact te komen en een keer een borreltje of andere activiteiten te kunnen organiseren.



Dus wie hier interesse voor heeft kan zoeken naar deze groepsnaam op facebook, aanmelden en dan voeg ik je toe!



Tot dan!



Groetjes Lisa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven