Nieuwe meiden gezocht omgeving Rotterdam

21-02-2015 17:55 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,



Ik had een druk en sociaal leven tot ik na een relatie van 10 jaar heb besloten een nieuw leven op te gaan bouwen in Rotterdam. Om weer net zo een leuk en sociaal leven te krijgen ben ik op zoek naar leuke gezellige (single) meiden van rond de 30 die van een feestje, borreltje, filmpje, dansje houden. Ik ben zelf bijna 28. Misschien kunnen we een leuk gezellig clubje oprichten

De zomer komt er weer aan dus genoeg leuke dingen het vooruitzicht!



Hoor graag van jullie.



Groetjes,

B.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Bianca (en natuurlijk de dames die zich ook 'aanmelden' :D )



Wat leuk dat je op deze manier contact zoekt. Ik vind het een top idee om op deze manier een 'clubje' probeert te creëren.

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Kim. 26 jaar jong en woonachtig in het mooie Rotterdamse. Ik zoek net als jij ook een gezellig druk sociaal leven.

Gezellig een avondje bioscoop, avondje uit, middagje weg, noem maar op, ik ben er zeker voor te porren. :P



Groetjes,



Kim
Ja, ja, precies, ja,
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,



Wat een leuk berichtje!

Mij lijkt het ook heel leuk om voornamelijk lekker op een vrijdagavond een borrel te halen met een clubje meiden! Ik ben eigenlijk overal voor in zolang het maar veel gezelligheid is ;)



Ik hoor graag van jullie!



Liefs,
Alle reacties Link kopieren
He meiden,



Klinkt gezellig! . Zullen we even via de mail contact leggen. Jullie kunnen me bereiken via Bibi.1987.rotterdam@gmail.com



Groetjes,

Bianca
Hoi



Ik vind het ook leuk om af te spreken.



maybe kunnen we skypen?



Zodat we zien dat we geen fakers zijn.



groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames leuk jullie berichtjes ik ben 24 Jaar woon in Den Haag zelf hou ik van shoppen ergens drankje doen of kroegje of gezellig uitgaan of gezellig borrelen lijkt me leuk om met jullie in contact te komen groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben met 2 andere meiden uit omgeving rotterdam een whatsappgroepje begonnen om elkaar wat beter te leren kennen. ik ben Danielle ben 28 jaar en ik woon in schiedam en net als jullie opzoek naar leuke gezellige meiden. als jullie interesse hebben om deel tenemen aan het app gesprek mogen jullie je nummer mailen naar daniellekoda@gmail.com



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
quote:chi2014 schreef op 25 februari 2015 @ 19:32:

Hoi allemaal,



Ik ben met 2 andere meiden uit omgeving rotterdam een whatsappgroepje begonnen om elkaar wat beter te leren kennen. ik ben Danielle ben 28 jaar en ik woon in schiedam en net als jullie opzoek naar leuke gezellige meiden. als jullie interesse hebben om deel tenemen aan het app gesprek mogen jullie je nummer mailen naar daniellekoda@gmail.com



Groetjes



Hoi hoi,



Ik zag de berichtjes voorbij komen.

Ik heb je een mail gestuurd.

Milodino1984@gmail.com

Groetjes!
Keep on smiling
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben met de bovenstaande mensen een groepsmail. Laat maar weten wanneer er iemand bij wenst. We zijn van plan om volgende week ergens wat te drinken!



Liefs,
Alle reacties Link kopieren
quote:liszie88 schreef op 26 februari 2015 @ 11:34:

Wij hebben met de bovenstaande mensen een groepsmail. Laat maar weten wanneer er iemand bij wenst. We zijn van plan om volgende week ergens wat te drinken!



Liefs,



Hoi,



Ik en een aantal meiden hebben wel intresse om toegevoegd te worden. mijn mailadres is daniellekoda@gmail.com
Nou ik mag als man zeker weer niet meedoen?
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 26 februari 2015 @ 19:08:

Nou ik mag als man zeker weer niet meedoen?Haha waarom zou jij tussen de vrouwen willen zitten dan?
Keep on smiling
Nou ja het was ook meer een zeer flauw grapje hoor.



Ik heb al voldoende vriendinnen (niet arrogant bedoeld)
Alle reacties Link kopieren
meen je nou dat je dit beledigend opvat?



(niet arrogant bedoeld hoor)
Keep on smiling
Ik krijg nu opeens het gevoel dat ik erg dom ben want ik snap je vraag niet.



Desalniettemin: Ik vat het niet beledigend op nee. Over het algemeen kan ik met vrouwen beter opschieten dan met mannen.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 27 februari 2015 @ 14:13:

Ik krijg nu opeens het gevoel dat ik erg dom ben want ik snap je vraag niet.



Desalniettemin: Ik vat het niet beledigend op nee. Over het algemeen kan ik met vrouwen beter opschieten dan met mannen.

OK dan kreeg ik misschien ander beeld excuses was niet zo bedoeld.



Bedoelde het idd zoas jeje laatste zin omschreef
Keep on smiling
quote:Milootje schreef op 27 februari 2015 @ 16:03:

[...]



OK dan kreeg ik misschien ander beeld excuses was niet zo bedoeld.



Bedoelde het idd zoas jeje laatste zin omschreefOh dat maakt niet uit hoor, vond je reactie op zich wel tof. Veel plezier met vriendschappen vinden ( al lijkt het mij heel lastig dat via zo'n topic te doen)
Alle reacties Link kopieren
je moet er ook niet te veel van verwachten badmeester maar je weet nooit.. en leuk contact is altijd goed.
Keep on smiling
Ja daar heb je gelijk in, een goede vriendschap is wel bijna evenuniek als eengoede partner.
Alle reacties Link kopieren
Ha Bianca,



Ik heb net zelf een oproep geplaatst maar kom nu die van jou tegen! Ik ben niet single maar kan me wel helemaal vinden in je bericht. Ik ben 28 jaar en woon sinds een aantal maanden in Rotterdam. Kan ik me nog aanmelden bij je clubje ;) lijkt me erg gezellig!



Groetjes
Think big thoughts, but relish small pleasures.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven