Nieuwe mensen Amsterdam

17-11-2014 22:34 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi mijn naam is Lynn en ben net verhuisd naar Amsterdam. Ik werk part time in Amsterdam. Ik zou graag wat nieuwe mensen leren kennen. Ik hou van techno feestjes, festivals, gezellig wat drinken en shoppen. Als iemand van jullie zich ook zo voelt en opzoek is naar een nieuwe gezellige vriendin laat me wat weten Groetjes, Lynn
Alle reacties Link kopieren
Hi Lynn,

Ik woon zelf in Haarlem maar ben hard zoekende naar een kamer in Amsterdam (maar dat valt nog niet mee). Ik zou ook graag wat meer mensen leren kennen en ik hou van precies dezelfde dingen als jij (onder andere) ;) Misschien is het leuk om eens naar Trouw te gaan voor het dicht gaat...?
Ik denk dat we in Nederland een onderwerpenprobleem hebben
Alle reacties Link kopieren
.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Kaarsvet schreef op 17 november 2014 @ 23:06:

Hi Lynn,

Ik woon zelf in Haarlem maar ben hard zoekende naar een kamer in Amsterdam (maar dat valt nog niet mee). Ik zou ook graag wat meer mensen leren kennen en ik hou van precies dezelfde dingen als jij (onder andere) ;) Misschien is het leuk om eens naar Trouw te gaan voor het dicht gaat...?Ik ben ook op zoek naar nieuwe contacten in Amsterdam, hou ook van techno en zou ook graag nog eens naar Trouw gaan voordat het dicht gaat, dus ik ga ook graag mee!
*
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lynn! Klinkt alsof we veel gedeelde interesses hebben Ik woon al een tijdje in Amsterdam en heb wel goede vriendinnen hier, maar ze zijn niet zo geïnteresseerd in leuke technofeestjes haha! Ook zijn mijn vriendinnen steeds meer aan het settelen en ik ga nog wel graag in het weekend lekker de stad in! Ik wilde je een pb sturen maar dit lukt op de een of andere manier niet.. misschien dat het jou wel lukt om mij een bericht te sturen? Weet niet of dat iets met privacy settings te maken heeft oid..
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,



Ook ik zou me graag aansluiten bij jullie 'clubje'. Een groepswhatsapp klinkt als een heel goed plan!

Woon sinds deze zomer in Amsterdam en het lijkt me leuk nog wat nieuwe mensen te leren kennen.

Van Trouw heb ik helaas vorig weekend al afscheid genomen...
Wacht niet tot morgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven