Nieuwe mensen leren kennen m/v Zuid Limburg

05-03-2016 19:25 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen. Het zal wellicht het bekende verhaal zijn en vermoedelijk hebben jullie het al heel vaak gehoord

Ook deze man, 48 lentes in zuid Limburg is na de scheiding (overigens geen drama verhalen hier. Tegenwoordig weer een prima band met mijn ex) in een dorpje terechtgekomen waar een "ons kent ons" cultuur heerst en waar je als buitenstaander niet tussen komt.

Vrienden en vriendinnen van weleer kozen haar zijde omdat het daar gezellig was en ik zat in een diepe put. Blabla enzovoort...

Nu ik mezelf weer heel aardig op de rit heb (een hobby die veel tijd kost, een depressie overleeft, het besef dat ik mezelf best wel weer aardig vind en niet zo nodig een relatie moet/hoef/wil), merk ik wel dat ik mezelf soms op een bepaalde eenzaamheid betrap. De mensen die ik ken middels mijn (vreemde) hobby, wonen veelal elders in NL.

Het lijkt me gewoon leuk om weer mensen om me heen te hebben m/v om eens koffie te drinken, te gaan wandelen, wellicht samen met de kids (10 & 12 jaar in 50% co-ouderschap) iets te doen.



Alle hints, tips en reacties zijn welkom
It's not the way you fall, but how you crawl up
Alle reacties Link kopieren
In Zuid-Limburg is er een rijk muziekleven. Ga eens naar een concert van de plaatselijke harmonie of fanfare. Velen zijn gratis toegankelijk en zo leer je toch plaatsgenoten op een gemakkelijkere manier kennen.

En het wordt gewaardeerd als je op die manier interesse toont in je nieuwe buren.
Alle reacties Link kopieren
quote:parbleumondieu schreef op 05 maart 2016 @ 20:15:

In Zuid-Limburg is er een rijk muziekleven. Ga eens naar een concert van de plaatselijke harmonie of fanfare.



Thanks....

Laat ik nou in enorm veel geïnteresseerd zijn, behalve dat "rijke Limburgse fanfare" leven. ik heb het van dichtbij gezien en weet waarom het absoluut niks voor mij is.

Ik blijf voor alles openstaan hoor. Dit was toevallig nét de verkeerde
It's not the way you fall, but how you crawl up
Alle reacties Link kopieren
Even zelf een "upje" geven
It's not the way you fall, but how you crawl up
Alle reacties Link kopieren
Hey, voor een artikel dat ik schrijf ben ik op zoek naar mensen die zijn verhuisd naar Limburg en er moeilijk kunnen wennen. Ik hoor graag van je.



Groeten,

Nicky
Alle reacties Link kopieren
Ik heb veel gehad aan NMLK - leuke manier om nieuwe mensen te leren kennen.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven