Nieuwe mensen leren kennen Rotterdam e.o.

25-02-2015 15:17 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ladies,



Nadat er wat contacten met vriendinnen zijn verwaterd i.v.m. interesses, relaties, etc. lijkt het mij leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ben zelf een vrij & gezellige 33-jarige vrouw (ik word altijd jonger geschat) en woon 12 min. van Rdam. Ik zou het leuk vinden om meiden tussen de 27 en de 40 uit Regio R'dam te leren kennen en die net als ik dol zijn op lekker uit eten, een avondje stappen, een filmpje pakken, cabaret of stand-up comedy, concerten en meerdaagse muziekfestivals, shoppen of naar de leuke aankomende zomerfestiviteiten te gaan. Makkelijk een keer in de avond of in het weekend kan afspreken. Ook af en toe lekker thuis op de bank hangen en bijkletsen over van alles en nog wat. Hoor graag wie jij bent en hopelijk tot snel :-)
You're never fully dressed without a smile :-)
Alle reacties Link kopieren
Hay muntthee,



Ik had net gereageerd op je andere berichtje in het topic 'Gevraagd', maar voor de zekerheid hier nogmaals:

Met twee andere meiden uit de buurt van Rotterdam zijn we gister een whatsApp groepje begonnen om elkaar beter te leren kennen en om uiteindelijk leuke dingen te gaan doen (zoals je noemt dus eigenlijk). We zoeken nog meer meiden die dit leuk vinden. Dus als je dit ook leuk vind kan je me mailen itisme1986@hotmail.com.
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,



In een andere topic proberen we ook een groepje voor elkaar te krijgen als jullie het leuk vinden kan ik jullie ook in de mail zetten?



Liefs,





Rotterdam
Alle reacties Link kopieren
Hi Lisszie88,



Ja, lijkt me zeker leuk! Wil je me toevoegen? itisme1986@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hoi muntthee!



Hier een jonge frisse single meid van 33 uit Rotterdam. Met herkenbare situatie. Ik heb je net een privé-berichtje gestuurd. :-)



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi muntthee,



Ik ben een leuke spontane dame van 33 jaar, single en kom uit Rotterdam. Ik ben zelf ook op zoek naar andere dames om leuke dingen te ondernemen. Ik vind het leuk om drankje doen/stappen, winkelen, uiteten, etc etc.



Ik hoor nog wel van jullie.



Groetjes Nan
Alle reacties Link kopieren
@ muntthee, ik heb je een priveberichtje gestuurd.



Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven