nieuwe mensen ontmoeten Deventer

01-01-2017 18:27 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
hee allemaal!



ik ben Larissa,21 jaar en woon zelf in de omgeving holten-deventer.

ik heb vanwege omstandigheden geen vrienden/vriendinnen in mijn eigen omgeving

en dat mis ik toch best wel,dus vandaar dit Topic

ik zoek iemand die ook open staat voor vriendschap,en om leuke dingen mee te doen.

het liefst iemand uit de zelfde omgeving als ik



xx Larissa.
Alle reacties Link kopieren
He Larissa,



Ik heb hetzelfde probleem. Ben net verhuisd naar Overijssel en ben ook op zoek naar sociale contacten!

Ikzelf ben 27 jaar heb een vriend.



Misschien een keer chatten?
Alle reacties Link kopieren
hallo 'Ridiculousness'

ik wil best een keer met je chatten!

waar woon je (als ik vragen mag) in overijssel?



gr larissa.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in de buurt van Holten/Rijssen
Alle reacties Link kopieren
Hai Larissa,



Ik zie nu dat ik heb gereageerd met het account van mijn vriend. (Ridiculousness) (oeps)



Groetjess
Alle reacties Link kopieren
hahah maakt niks uit!

ik woon zelf in markelo

sorry ik had 2 forums aangemaakt,omdat op 1 van de forums toch niet werd gereageerd

ik doe trouwens vrijwilligers werk in holten,en 2 dagen horeca.

en wat doe jij?



gr larissa
Alle reacties Link kopieren
Oh, geeft niet hoor!



Ik werk bij een netwerkbeheerder als technisch medewerkster. Fulltime



Gr,

Thea



(Misschien kunnen we verder kletsen via Facebook of iets dergelijks?)
Alle reacties Link kopieren
heee

je kan me vinden op facebook onder de naam : larissa nijkamp
Alle reacties Link kopieren
He Larissa,



Volgens mij heb ik je een vriendschapsverzoek gestuurd. Weet niet of ik het goed heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
ik heb niks gekregen,
Alle reacties Link kopieren
zijn er hier zo weinig uit de zelfde regio?
Misschien zou je even je naam moeten veranderen, je bent nogal makkelijk te Googlen.
Alle reacties Link kopieren
dat weet ik al pruttie
Alle reacties Link kopieren
Hallo Larissa,



Ik heb dit forum gevonden via rtl nieuws Facebook. Ik vind het super dat je dit onder de aandacht brengt. Contact kan heel lastig zijn. Ik zelf ben 21 jaar en heb chronische Lyme. Daardoor heb ik ook niet veel contacten, helaas kan ik ook niet altijd erop uit. Wil niet zeggen dat het mij leuk lijkt om met je te kletsen

Vanaf juni ga ik samenwonen met mijn vriend en dan verhuis ik naar Deventer. Mocht je geïnteresseerd zijn in contact dan hoor ik dat graag, ik sta er zeker open voor!



Groetjes!



Sharon
Alle reacties Link kopieren
Hi Larissa,



Ik kwam jouw oproepje tegen, en dacht stuur f een berichtje. Zelf ben ik niet eenzaam maar ik heb wel wel vaker eenzame momenten/ periodes gehad. Wie niet? Het is heel menselijk, maar als het te lang duurt dan is dat heel erg vervelend en ook ongezond. Het is heel makkelijk om (ongemerkt) last te hebben van eenzaamheid, vooral omdat er helaas nog steeds een groot taboe op rust. Ik vind het heel dapper en verstandig van jou dat je je kwetsbaar durft op te stellen en dat je zelf de stap zet. Enerzijds omdat het heel goed is om aandacht te vragen voor eenzaamheid in de samenleving (dit kan niet vaak genoeg) en anderzijds om verandering in jouw eigen situatie te bewerkstelligen. Dat eerste is sowieso gelukt, of er hierdoor nu 10 of 10.000 mensen even stilstaan bij eenzaamheid of erover praten, alle beetjes helpen. Het tweede slaagt hopelijk ook snel!



Je mag mij een berichtje sturen, altijd leuk/ fijn om even te babbelen met mensen die daar echt voor openstaan. In het verleden heb ik vrijwilligerswerk gedaan als 'maatje' voor een zwaar autistische jongen. Redelijk heftig, ook omdat het best confronterend was omdat ik mij nog meer ging beseffen hoe hard de samenleving kan zijn en hoe snel je buiten de boot kan vallen. Dit is iets waar we allemaal mee te maken kunnen krijgen.



Zelf woon/ werk ik in het buitenland, en dat is zeker in het begin ook een situatie waar eenzaamheid om de hoek komt kijken. Maar ik weet dat bij mijzelf op tijd te herkennen en hoe ik daar mee om moet gaan.



Laat mij maar weten of het je leuk lijkt contact te hebben (kan ook ev. via skype). Niet zozeer over dit probleem maar vooral voor de gezelligheid.



Ik gun jou in ieder geval veel geluk en plezier toe Larissa!



Groetjes,



Thijs (34)
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi, ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd larissa, mocht je zin hebben om gezellig te praten:)
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb ook dit ook gevonden via rtl nieuws (maar via de site, niet facebook)...



Als je nog mensen zoekt om gewoon mee te praten, kan wel met mij.

Wanneer ik op mijn PC/mobiel ben, kan ik meestal wel een gesprek voeren. Heb toch tijd.



(Kan via programma's zoals Steam of discord of iets dergelijks.)
Alle reacties Link kopieren
Hey,



Ook ik heb dit gevoncden via rtl nieuws op FB ik zelf ben ook 22 jaar en ook ik heb zuurstof te kort gehad waardoor ik moeilijk kan leren, ik woon echter wel vlakbij Eindhoven maar ben wel altijd in om gewoon gezellig te praten...

Ook ik heb niet zo veel vrienden maar dat is ook puur door dingen die ik heb meegemaakt vroeger die me soms nog te veel in de weg staan
Alle reacties Link kopieren
Hallo Larissa,



Ik zag je artikel bij RTL nieuws.

En als je iemand nodig hebt om te kletsen mag je altijd een berichtje sturen ik weet hoe je je voelt, dit had ik heel erg toen ik woonde in Voorschoten onder de rook van Leiden.

Nu dat ik in Bergentheim woon is het iets minder maar toch voel ik mij alleen, aangezien vriendlief doordeweeks in Rotterdam zit en ik alleen voor onze dochter en 3 hondjes moet zorgen



Groetjes MissDanii (Daniëlle)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Larissa,

Ik zag via rtl nieuws je oproep.

Ik heb ook een beperking maar ik voel me niet eenzaam. We wonen ook niet dicht bij elkaar in de buurt. Maar het lijkt mij wel leuk om bijvoorbeeld brief contact met elkaar te hebben of via kaartjes en ik hoop dat ik daarmee een deel van het eenzame gevoel wat je hebt kan weg nemen. Als jij dat ook wilt zullen we elkaars adressen nodig hebben.

Ik hoor graag van je !

Met vriendelijke groetjes ebo93 ( mijn volledige naam benoem ik hier niet)
Alle reacties Link kopieren
hoi larissa

ik heet marcel ik kom uit de buurt van rotterdam,

ik heb ook een handicap precies hetzelfde als jou het is precies hetzelfde verhaal .

wil je miss een keer skypen met mij dan zal ik je het hele verhaal vertellen.

ik hoor het wel van je.

gr



marcel
Alle reacties Link kopieren
Hallo Larissa,



Woon in Deventer en heb je vaker gezien. Helaas nooit de moed gehad om je aan te spreken. Heb nooit geweten dat jij eenzaam was. Nooit gedacht dat jij zo ongelukkig was. De buitenkant verteld niet altijd alles. Mijn nichtje maakte mij attent op het feit dat ze jouw verhaal tegen kwam op het internet. Daarop kwam ze via Rtl nieuws en viva. Niemand heeft het makkelijk. Leven heeft ups en downs. Ook ik kamp ermee. Maar praat niet graag over mijn problemen. Hoe ik mij opstel naar de buitenwereld is het camoufleren van mijn problemen. Soms heb ik dagen dat ik er uit wil stappen, zeg dan tegen mezelf er zal licht aan het eind van de tunnel komen om het weer wat uit te stellen. Het klinkt misschien erg zwart wit wat het helaas ook is. Dat is mijn leven. Niet meer en niet minder. Misschien hoor ik ooit nog wat van je en zo niet dan ook even goede vrienden. Ondanks mijn rampzalig leven wens ik jou alle sterkte en geluk toe. Greets xxxxx
Alle reacties Link kopieren
Hallo lerissa,



Ik had je bericht gezien op facebook en vind het zelf belangrijk als mensen vrienden hebben waar ze terecht kunnen voor steun en om mee te lachen. Als je zo iemand nodig hebt ben ik er graag voor je.

Zelf woon ik in Almere (Flevoland).

Je kan me een berichtje sturen.



Met vriendelijke groeten,



Gideon (18)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Larissa

ik heb je een vriendschap gestuurd op facebook

ik heb je forum gelezen en vind het echt verschrikkelijk dat je wegens omstandigheden dus bijna geeen vrienden/vriendinnen hebt

ik hoop dat we elkaar wat beter kunnen leren kennen en dat we misschien binnenkort leuke dingen kunnen doen zodat jij je niet eenzaam vind

ik woon niet om de hoek maar dat is voor mij geen probleem

Gr Danny
Alle reacties Link kopieren
Hoi larissa,



Toen ik jou verhaal las zag ik heel erg veel herkenning ik voel me ook heel vaak eenzaam en heb ook een beperking.en ik vind het zelf ook lastig om nieuwe contacten te maken ik woon in de buurt van Nijmegen maar het maakt voor mij niet uit om een stukje te reizen. Het lijkt mij ook leuk om gewoon zo te kletsen. Groetjes linda

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven