Nieuwe vriendinnen (groep) gezocht Rotterdam

25-04-2017 11:59 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,



Het lijkt mij leuk om nieuwe meiden te leren kennen in Rotterdam die ook opzoek zijn naar nieuwe vriendschappen.



Ik ben zelf 24 jaar, twee jaar geleden geleden afgestudeerd in rechten en werk nu fulltime. Ik fitness een aantal keer per week en zoals de meeste hier vind ik het leuk om wat te drinken, uiteten te gaan en af en toe gewoon te chillen. Eens in de zoveel tijd uitgaan vind ik leuk, maar een terrasje, festival, concert, etc vind ik leuker. J Ik hou van reizen, iets wat ik graag meer zou willen doen en vind het interessant om te leren over allerlei verschillende dingen, met name culturen.



Als jij ook opzoek bent naar een vriendin waar je lekker mee kunt lachen of gewoon een goed gesprek mee kunt voeren, of als het je gewoon leuk lijkt nieuwe mensen te leren kennen dan kun je me een berichtje sturen of hieronder reageren!
Alle reacties Link kopieren
Ben je voor Feyenoord? :p



Anders is 8 mei een uitstekende gelegenheid om mensen te leren kennen.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie mezelf niet snel op de Coolsingel staan in m'n eentje om vriendinnen te zoeken haha
Alle reacties Link kopieren
Zie je pb!
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
Alle reacties Link kopieren
quote:rotterdammert23 schreef op 28 april 2017 @ 16:02:

Zie je pb!Heb je een bericht terug gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik wilde zelf een vergelijkbaar bericht plaatsen! En toen kwam ik jouw bericht tegen

Ik ben 24 jaar, woon in Rotterdam en wil graag mijn vriendenkring uitbreiden!
Alle reacties Link kopieren
hoi

je bericht spreekt me zeker aan,

ik ben bijna 26 en woon ook in rotterdam

lijkt me leuk om contact te maken, en wie weet klikt het wel.

hoop op een bericht.

groetjes
samantha
Alle reacties Link kopieren
Hi there!

Nieuw op dit forum & spotte dit oudere bericht..

Is hier nog steeds iets gaande? Ik ben net nieuw in Rotterdam (26 jaar). Houd van koken, uit eten gaan, bioscoop, lezen, salsadansen en af en toe een feestje. Verder ben ik dol op musicals en reizen.

Anyways, hoop een berichtje te zien verschijnen! Thanks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven