Nieuwe vriendin(nen) Malden/Mook en Middelaar/Nijmegen

28-09-2016 15:59 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben Suzanne, 32 jaar oud en moeder van een baby (jongetje) van 7 maanden.

Vanwege dit laatste ben ik samen met mijn vriend van een appartement in Eindhoven naar een huis met tuin in Mook verhuisd. Het water en groen sprak ons aan en Mook ligt ook lekker dicht bij Nijmegen, een stad die we beiden erg gezellig vinden.



Bekenden in de omgeving Mook heb ik nog niet, vandaar deze oproep: nieuwe sociale contacten/vriendschappen zijn hartstikke welkom! Ik ben (nog) niet aan het werk (mijn achtergrond ligt in de psychologie/leiding geven) en ik vind het geen probleem om naar Nijmegen of omgeving te komen om af te spreken.



Ik ben breed geïnteresseerd, hou van koken en cultuur, vooral kunst of literatuur vind ik erg interessant. Lekker lunchen, shoppen of op een terras hangen en bijkletsen vind ik gezellig, en leeftijd maakt me niks uit. Ook sta ik open om iets nieuws te proberen op het gebied van sport/dans/yoga maar ben geen fanatieke sporter. ;)



Mocht iemand interesse hebben om een keer af te spreken dan hoor ik het graag



Groetjes,



Suzanne.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon ook in Mook, het is hier geweldig! Stuur me een berichtje als je dat leuk vindt!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hee Manja,



Wat leuk dat je ook in Mook woont!

Ik wil je graag een berichtje sturen maar die optie is er niet bij jouw profiel.. Dus hopelijk lees je dit

Als je me een privé berichtje stuurt met je mailadres of telefoonnummer dan kunnen we verder mailen of appen?



Groetjes!



Suzanne.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik heb dus al 3x een verhaal geschreven maar telkens niet verstuurd ivm foutmelding ????



Ga het verder proberen, maar moet zo naar het voetbalveld (lekkere tijd op een zaterdag haha)



Ik zit ook op facebook onder manja77 volgens mij, kan je me misschien toevoegen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi suzanne!



Ik ben 34 en woon in mill!

Niet ver weg.

Zou graag met je in contact komen:)

Ik woon samen met mijn nieuwe vriend (8 maanden nu samen) en zijn dochters deels.



Je kan me mailen op mailaanjeska@gmail.com





graag



groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik kom uit Cuijk en woon hier in deze omgeving ook nog niet zo heel lang. Ben 35 jaar. getrouwd en heb een dochter van 1 jaar.

Berichtje mag altijd!
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik woon in malden, 31 jaar, dochter van 2 en over een week of 2 beval ik als het goed is van kind nr 2 ????.

Je bericht spreekt me aan,wellicht niet de handigste periode om nu gelijk een keer kennis te maken als je interesse hebt, maar wellicht na mn bevalling.

Mocht je het wat lijken stuur me dan graag een pb!
Alle reacties Link kopieren
hoi krullebol81,

mij mag je ook altijd mailen hoor!

mailadres mailaanjeska@gmail.com



groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven