nieuwe vriendinnen omg Schiedam

22-12-2013 00:38 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Mijn naam is Daniëlle en ik ben 26 jaar oud, ik woon samen met mij vriend 3 katten en een hond in Schiedam. Mijn vriend werkt in de binnenvaart waardoor ik een week alleen ben.

Ik ben opzoek naar gezellige nieuwe vriendinnen. veel vriendschappen zijn verwaterd of kwamen nog maar van 1 kant. Ik ben in het begin best verlegen. Ik lees en wandel graag met de hond. Ook vind ik het heerlijk om lekker op de bank te hangen en te kletsen. Uit eten te gaan. Lunchen high tea. En er gewoon voor elkaar te zijn. Kortom Ik zoek een gezellige vriendin die mij ook eens een berichtje stuurt dan het eenrichtingsverkeer wat ik nu ervaar.
Hey!



Leuk berichtje. Ik woon in de buurt. Hoe kunnen we contact leggen?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me leuk, ik woon ook in Schiedam. Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd. Als dit niet werkt, kun je me mailen op an-o-niem@hotmail.com. Wel even melden dan, ik gebruik deze e-mail bijna niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:rianne323 schreef op 22 december 2013 @ 23:41:

Hey!



Leuk berichtje. Ik woon in de buurt. Hoe kunnen we contact leggen?



GroetjesVia een prive berichtje kunnen we email adressen uitwisselen eventueel.
Alle reacties Link kopieren
quote:han1987 schreef op 23 december 2013 @ 05:29:

Lijkt me leuk, ik woon ook in Schiedam. Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd. Als dit niet werkt, kun je me mailen op an-o-niem@hotmail.com. Wel even melden dan, ik gebruik deze e-mail bijna niet.Ik zal je een mailtje sturen. Leuk!
Alle reacties Link kopieren
ik woon ook in Schiedam en ik stuur je een privé berichtje!
"Eat pussy, not animals"
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in de buurt. Ik heb al een berichtje gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook een berichtje gestuurd :-)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal! zien jullie het zitten om eventueel een facebookgroep of Whatsapp groep te beginnen om elkaar ook te kunnen leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
hallo danielle alles goed? ik ben imen ben 23 jaar en ik woon in den haag en ik zou het leuk vinden om je beter te leren kennen zelf ben ik ook opzoek naar een gezellige vriendin om leuke dingen mee te doen zoals shoppen uitgaan ergens een drankje doen of naar de bios gaan dus ik ben ook vaak in omgeving rotterdam ik heb zelf ook een gezellige meid leren kennen via de wannebefriends.nl ze woon ook in Schiedam ze heet Shirley miss kunnen we keer met ze alle afspreken als je wil mag je me ook mailen op lieve__mm@hotmail.com is 2 laagstreepjes nou hopelijk kan ik nog aansluiten ik hoor het wel groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
He Dames,



Kan ik nog aansluiten? Ik weet niet precies hoe het werkt met priveberichtjes e.d. Ik ben sinds december verhuisd vanuit zeeland naar Schiedam omdat mijn relatie na 10 jaar over ging. Ben hier opnieuw begonnen in Schiedam dus ben op zoek naar leuke meiden om gezellige dingen mee te doen, leuke gesprekken mee te voeren e.d. Ik ben trouwens ook 26.
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,



Ook ik woon in Schiedam en het lijkt me leuk om nieuwe meiden te leren kennen voor gezelligheid etc. Kan ik me nog aansluiten?



Groetjes, Christine
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in Vlaardingen, is niet ver van S'dam

Kan ik nog aansluiten???
Alle reacties Link kopieren
Hoi tuurlijk aansluiten mag. Jullie mogen emailen en vlaardingen is geen probleem kom ik officieel ook vandaan



daniellekoda@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
hoi danielle kan ik ook nog bij aansluiten? volgens mij had ik jou bij de wannebefriends.nl een berichtje gekregen ik heb je zelf 2 keer gemaild vind je den haag te ver weg is maar een half uurtje hier vandaan ik hoop dat ik nog kan aansluiten ik ben vaak in omgeving rotterdam te vinden nou ik hoop nog wat van je te horen groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand een voorstel om elkaar te ontmoeten?
Alle reacties Link kopieren
Graag zou ik ook willen aansluiten, woon ook in Schiedam.

Mijn mail adres is appelmoesje81@gmail,com. Gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Ik woon ook in de buurt, Vlaardingen!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden, kan ik ook aansluiten? Ik kom uit Vlaardingen. Wel leuk om een groep te vormen!

Ben ik nog op tijd om aan te sluiten?

Liefs Rachelle
Lief isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Alle reacties Link kopieren
Hey Imen, jou heb ik ook eerder gesproken toch?

Kan je hier ook op elkaar reageren?
Lief isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Alle reacties Link kopieren
heey rachelle wat toevallig dat ik jou ook hier tegen kom nou gezellig meid hier kan je ook op elkaar regeren inderdaad ik heb zelf ook veel contacten hier opgedaan hopelijk heb jij ook nieuwe mensen leren kennen hier? wel lang niet meer gesproken hoe is het met je?? groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Het is wel leuk om een soort groepje te vormen en leuke dingen te doen.

Je hebt mijn facebook he. Ben je daar nog een beetje actief?



Misschien kunnen we nog ff verder mailen of kletsen via facebook.



Ik hoop nog een reactie te krijgen van jou en anderen. Gezellig!
Lief isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Alle reacties Link kopieren
Heb je een privé berichtje gestuurd Rach_l.

Lijkt me gezellig om in contact te komen met jullie.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe mensen leren kennen is altijd leuk! Ben 26 en woon in Schiedam!



Mijn email is Nonna87@live.nl
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Ik wil me graag aansluiten. Ben ik nog op tijd?



zusjezeur@hotmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven