Nieuwe vriendinnen 't Gooi/Adam/Utrecht 25 tot 45 jr

20-03-2017 12:33 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai vivameiden,



Via deze weg ben ik op zoek naar wat nieuwe contacten daar mijn huidige vriendinnen het te druk hebben of te ver weg wonen. Ik mis het spontane afspreken!

Zelf woon ik in de buurt van Hilversum, ben 30 jaar oud en ik werk fulltime. Daarnaast ben ik erg sportief, hou ik van shoppen, uit eten, filmpje kijken, in de zomer een festival, dagjes weg, you name it, ik ben voor veel dingen te porren.

Dingen die ik minder leuk vind zijn; theater, musea, sauna, hangen op een terras en dat soort activiteiten. Ik ga er graag actief op uit!

Ben jij die leuke, lieve, gezellige meid waar ik er gezellig mee op uit kan? Dan hoor ik graag van jou:-)

Het maakt mij trouwens niet uit of je wel of niet uit de omgeving van Hilversum komt, zolang beiden maar moeite doen om naar elkaar toe te komen. Ook maakt het mij niet uit of je een relatie of kinderen hebt en zou het fijn zijn als je niet allergisch bent voor katten.

Graag geen reacties van mannen aub!



Groetjes Charlotte
Alle reacties Link kopieren
Hey Charlotte,



Wat een leuk oproepje! Ik woon sinds een klein jaar in Bussum, daar ben ik gaan samenwonen met mijn vriend. Ik kom uit het oosten van het land en daar werk ik ook nog, dat maakt dat ik weinig tijd heb om hier nieuwe contacten op te doen.

Ik ben 31 jaar. Ik ben een mensen mens, hou van gezelligheid en spontaan afspreken. Ik ben sportief, hou van koken, dagjes uit en met het mooie weer straks genieten van de zon en festivals bezoeken!



Het lijkt me leuk om wat van je te horen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Charlotte en Nini,



Ik sluit me graag aan, pas nog net binnen de leeftijdsgrens! Lijkt me leuk, hoor graag van jullie!
Alle reacties Link kopieren
Hai meiden,



Als het goed is kan ik priveberichten ontvangen! Sturen jullie een berichtje?



Groetjes!!
Alle reacties Link kopieren
Hai meiden! Ik zou me graag bij jullie aansluiten.

Je 'verhaaltje' spreekt me wel aan Charlotte. Ben 29 jaar, single en woon in Hilversum.

Ik kom oorspronkelijk uit groningen, maar woon inmiddels al een paar jaar in Hilversum. Lang druk geweest met studie en werk en daarnaastmerk ik dat je toch wat mjnder snel contact maakt buiten die twee zaken om. Sinds kort ben ik weer begonnen met sporten en zou het leuk vinden om dag samen met iemand te doen. Is natuurlijk veel gezelliger en ook een goede stok achter de deur hahaha



Ik zal wel even een pb sturen.
Alle reacties Link kopieren
Hi,heb je een pb gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,

Ik woon sinds november in Hilversum met mijn vriend.
Ik mis ook de spontane eet/winkel/bioscoop etc afspraakjes.
Dus misschien kunnen we een keer wat afspreken met een aantal?

Groetjes,

Anne

Stuur mij een privé berichtje mocht je het leuk vinden af te spreken
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Leuke oproep! Weet niet of jullie al vol zitten?
Ook ik woon in Hilversum, ben 41 jaar en werk 4 dagen in Utrecht. Heb 2 jongens die 50% bij mij wonen, dus heb wel iets tijd over voor leuke dingen te doen. Heb een vriend, maar wonen niet samen.
Ga er regelmatig al op uit, maar paar vriendinnen erbij zou heel welkom en gezellig zijn.

Ben benieuwd of jullie elkaar al eens ontmoet hebben?

grtzz
Alle reacties Link kopieren
https://www.facebook.com/groups/216988072141923/

Wie het leuk vindt mag aansluiten!! 😀

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven