nieuwe vriendschappen opdoen

18-11-2016 23:44 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ken je dat gevoel dat je je soms eenzaam voelt, terwijl je juist leuke dingen wilt ondernemen?! Of een gezellige vriendinnenavonden thuis op de bank?!



Wie ben ik? 29 jaar, single/no-kids en woonachtig in Gouda. mbo opgeleid en werkzaam als service medewerker bij een tankstation. Sta volop in het leven, spontaan, openminded, geïnteresseerd, oprecht en gezellig. ik ben als vriendin iemand bij wie je terecht kan in goede maar zeker ook in slechte tijden.



In der loop der tijd helaas vriendschappen verloren/verwaterd. Ben graag onder de mensen en hou van dingen ondernemen: Bioscoop, uiteten/terrassen, shoppen, thuis op de bank, musicals, concerten (NL talig), festivals (Dutch Valley, strand festival zand), events bezoeken (huishoudbeurs, margriet winter flair, share a perfect day, libelle zomerweek), steden trips noem maar op.



Ben je benieuwd geworden, zit je in het zelfde schuitje of voel je je aangesproken (leeftijd 28-34 jaar, woonplaats vindt ik minder belangrijk)... laat gerust een berichtje achter. Lijkt me leuk om je te leren!
Alle reacties Link kopieren
Haai, woon in omgeving van Rotterdam en heb ongeveer dezelfde hobby's. Het lijkt mij leuk om verder te contacten, mailadres: appelmoesje81@gmail.com, wie weet tot dan!
Alle reacties Link kopieren
Up
Hallo happy love. Mijn contacten zijn door veel verhuizen verwaterd en hoop via deze manier ook mensen tegen te komen. Ik ben 27 jaar en woon 10 minuten van Den Bosch af. Ik ben werkzaam binnen de voedingsmiddelen. Ik houd van koken en bakken. Ook valt fotograferen onder mijn hobby. Ik sport naast mijn werk ook geregeld. Ik mis een leuke vriendin om naar muziek of andere festivals te gaan of gezellig wat te ondernemen. Gezellig onozel kletsen en een bakkie thee te drinken en gewoon te lachen. Lijkt me leuk om eens contact te hebben. Ik heb geen problemen met een afstand. Groetjes
Alle reacties Link kopieren
@pluimpje1234 : stuur me even een prive bericht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven