nijmegen e.o 50 km psychische problemen

20-12-2014 15:44 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik zou heel graag in contact komen met andere vrouwen die net als ik last hebben van psychische problemen. Momenteel zit ik helaas in de ziektewet na een heel zwaar jaar.

Het lijkt me fijn als iemand wat dichter bij woont, zodat we ook af en toe eens gezellig kunnen thee/koffieleuten! En dan bedoel ik gewoon elkaar steunen maar ook leuke dingen doen.

Ik ben benieuwd,

groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Leuk initiatief!

Ik kan me wel voorstellen dat mensen die eventueel gaan reageren wel een beetje zouden willen weten om wat voor psychische problemen het gaat. Autisme (en van daaruit problemen) is weer heel iets anders dan burn-out. Depressie is heel iets anders dan borderline, etc. Kan ook een combinatie van factoren zijn, maar ik zou wel willen weten in welke hoek ik het zou moeten zoeken alvorens te reageren (in algemene zin).



Sterkte gewenst in ieder geval!
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
Klopt heb je gelijk in!

Zelf heb ik last van depressies en paniekklachten. Dit is helaas door een heftig jaar terug terwijl het 5 jaar is weg geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ach, wat vervelend! Ik hoop dat je hier fijne contacten opdoet!!
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
thanx!!
Alle reacties Link kopieren
......
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_94718 wijzigde dit bericht op 04-01-2015 12:10
Reden: bericht gewist
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat is jouw bedoeling van het contact?
Doe maar normaal, doe je al gek genoeg ;)
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me leuk /fijn te mailen/appen. Elkaar te steunen en op te peppen. En leuk als je in de buurt woont want dan kunnen we dit ook live doen. thee/koffieleuten.
Alle reacties Link kopieren
Misschien iets sneller reageren? Hier heeft bijna twee weken tussen gezeten
Ik voel me zo moedellooos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven