Op zoek naar gezellige meiden in Noord Holland! (alkm/ams)

23-08-2015 18:39 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Ik ben een gezellige meid van 24 jaar en woon in omgeving alkmaar. Ik zou het ontzettend leuk vinden om wat nieuwe meiden te ontmoeten om eens gezellig uit te gaan, drankje te doen, te sporten, dagjes weg te gaan en andere dingen te doen! Ik ben vorig jaar afgestudeerd en daarna een halfjaar op reis geweest, en ik mis het ontzettend om nieuwe mensen te ontmoeten en leuke dingen te ondernemen! Vriendinnen van mij wonen verspreid over het land en het is lastig om vaak spontaan eens af te spreken en dat vind ik erg jammer. Daarom probeer ik op deze manier wat nieuwe meiden en misschien in de toekomst vriendinnen te zoeken! Leeftijd maakt niet zoveel uit



Lijkt dit jou ook leuk, stuur dan een berichtje!



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Wat toevallig, ik kom ook uit de buurt van Alkmaar. Ik woon op het moment een aantal jaar in Amsterdam en heb net als jij vriendinnen verspreid zitten, waardoor het soms wat lastiger afspreken is en vaak veel gepland. Ik ben ook 24 en vind het erg leuk om de stad in te gaan voor een gezellig drankje of etentje en ga ik graag naar feestjes en festivals. Daarnaast vind ik het leuk om te koken en te sporten. Het lijkt me leuk om een keer af te spreken!



Misschien nog meer geïnteresseerden die het leuk vinden? Ik kan je alleen geen privébericht sturen. Kan je mij een berichtje sturen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik zal je even een priveberichtje sturen, leuk!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meis,



Ik heb je gisteren een privébericht gestuurd, maar ik denk dat er iets is misgegaan. Ik zie 't bericht namelijk in m'n eigen inbox, dus misschien heb ik 't naar mezelf gestuurd haha, geen idee.

Maar ik had dit gestuurd:



Ik kwam net je oproepje tegen, en ik dacht laat ik je een berichtje sturen Je oproepje sprak me namelijk aan.

Ik zal mezelf even voorstellen: ik ben Yasmina, 25 jaar oud en woon in Zaandam, redelijk bij jou in de buurt dus.

Ik heb wel vriendinnen, maar zie ze niet zo vaak als ik eigenlijk zou willen. Ik houd erg van gezelligheid, en vind het dus ook leuk om

regelmatig wat leuks te doen met vriendinnen. Dingen zoals uitgaan, een drankje doen, naar een andere stad toe, naar de bios, enz.

Vooral uitgaan zou ik vaker willen doen. Maar mijn vriendinnen zijn daar niet zo van. Voornamelijk uitgaan in Amsterdam vind ik erg leuk.



Misschien kunnen we eerst mailen, of whatsappen, en dan afspreken? Mijn emailadres is yasmina_-@hotmail.com

Door het streepje onder mijn emailadres zie je het eerste onderstreepje niet, maar het is dus yasmina_- en dan @hotmail.com



Groetjes,

Yasmina

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven